23 Ekim 2009 Cuma

içim ezildi!

...sabah bantları çıkartmaya Acıbadem acile gittik. Çıkartıp laylaylom evimize gidecektik. Bant, canhıraş çıkartıldı ve bugünkü doktor, yarık kapanmamış, dikiş lazım dedi. Ne diyorsunuz diye bize sordu. Dikiş olmazsa iz kalabilirmiş. Eeee niye o gün bunu bize söylemediniz o zaman...
Amerikan Hastanesi'ndeki kendi doktorumuzu aradım oradan. Bizim buradaki plastik cerraha gösterin dedi. Amerikan'a geçtik oradan. Doktor dedi ki, dikiş atalım. Ama bu yaştaki bir bebeğe ancak genel anesteziyle dikiş atabiliriz ve karnının aç olması gerekiyor.Genel anestezi mi??????
Ama düşününce nasıl başedilir de bu yavru kuşun eliyle ayağıyla da dikiş atılır ki başka bilemiyorum. Yarın sabah gidip, tahlilleri yaptıracağız,(bakalım nasıl kıyametle) sonra da anesteziyle dikiş atılacak. Dua edin, kolay geçsin, korkmasın kuzucum çok.

İnsanın içinin ezilmesi böyle bir şey....

15 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Canım arkadaşım, o kadar iyi anlıyorum ki seni.
Sen yanında olunca daha güvende hissedecektir kendini, bugün elini tutunca nasıl sakinleştiğini gördüm, harikaydı :)
Tekrar tekrar geçmiş olsun, kolaylıklar diliyorum...

bestofbeste dedi ki...

Teyze anne yarisidir derler. Bugun daha iyi anladim. Muayene odasinda mideme saplanan bicaktan... Kuzucum cabucak iyi olacak yaran. Bundan sonra da kendine heeep cok dikkat et. Sana koskoca bir masallah diyorum, seni korusun.

ELİF dedi ki...

Denizciğim, çok dua edeceğim çok...

ikiz Bebek dedi ki...

Dualarım yazla.
çok geçmiş olsun.

füsfüs dedi ki...

okurken benim bile içim ezildi, size çok çok kolaylıklar diliyorum, çabucak olsun bitsin yaz hiç ama hiç korkmasın
tekrar geçmiş olsun

Hediye ve Gökçekız dedi ki...

Geçmiş olsun Naz prenses.
Hayırlısı ile atlatın....
Allah acil şifalar versin...

Sen Gelince dedi ki...

Deniz'cim çok üzüldüm ya... İnan benim de içim ezildi okurken... Dualarımız Yaz'la merak etme sen...

Nisanur'un Masalı dedi ki...

çok geçmiş olsun benim kızında kafansında dikiş var oda yaz kadar dı anestezisin 3 kişi tutarak dikiş attılar,öyle daha kötü olmuştu,ve estetiksiz oldugu için iz var malesef,siz şanslısınız yani hiç üzmeyin kendinizi hemencecik yapıverirler hemnede iyileşir inşallah kızımla size dua ediyoruz.

Deniz dedi ki...

saolun:( gözümü açsam kapasam yarın geçse.
Ama Allah beterinden korusun tabii. Öyle düşününce, tabii şükür, çok şükür

allımorlu dedi ki...

çok geçmiş olsun,inşallah hiç acı duymadan atlatırsınız.

Bellek Kutusu dedi ki...

Dualarım ikiniz için...

Prima Rima dedi ki...

şİMDİ OKUDUM YAZILARINI ÇOK GECMIS OLSUN:(
DUALARIM SİZİNLE UMARIM KORKMAZ UMARIM GAYET KOLAY GECER...SENDE SAKIN OL TELAŞ YAPMA.ARTIK COK CABUK VE KOLAY OLUYOR DİKİŞ İŞLERİ HEM ÖYLE İZMİZDE KALMIYOR.

asyaselda dedi ki...

ah canım benim ya şimdi gördüm yazıyı ne zordur senin ve onun için ama korkma annesi çabucacık iyileşir ve umarım çok acımadan sizide acıtmadan hallaolur...

asyaselda dedi ki...

ah canım benim ya şimdi gördüm yazıyı ne zordur senin ve onun için ama korkma annesi çabucacık iyileşir ve umarım çok acımadan sizide acıtmadan hallaolur...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Of ezilmez mi ya geçmiş olsun canım :(