5 Ekim 2009 Pazartesi

İlk yaz tatili (1)






Döndük biz... İlk çocuklu tatilimizi sağ salim tamamladık. Yaz'ım kızıma buradan da çok teşekkür ederim, minimum zorluk çıkarttığı için bize. Hiç korktuğum gibi olmadı, tatil burnumuzdan gelmedi. Sağolsun eş dost gittiğinize gideceğinize pişman olabilirsiniz uyarılarında bulunduğundan gözüm korkmuştu açıkçası... Neler götürmem lazım, ah neden getirmedim dediğim bir şey olur mu diye oturdum liste yaptım. Mamalar, biberonlar, ısıtıcılar, sinek ilacıydı, pişik kremiydi, hiç bu kadar kapsamlı bir bavul hazırlamamıştım valla... Oysa onun sevinci bizim de keyfimiz oldu. Karakteri daha bir belirginleşti sanki. Ya da 7/24 gözlemleme fırsatı bulunca biz yeni şeyler keşfettik. Conconum bir sürü ilkler yaşadı. Tam bir sosyal böcük oldu çıktı. Ben de birkaç post'a böleyim bari dedim yazacaklarımı...
İlk defa uçağa bindi. Basıncın kulaklarına zarar vermemesi için mama ya da emzik vermek gerekiyor ya, acemilik işte, mamayı daha kalkmadan verdim eline, uçak daha pistte dolanırken, bizimki mamayı bitirdi. Neyse emzikle idare ettik, rahatsız olmadı basınçtan. Uçakta da iki fık fık dışında sakindi. AtlasJet çocukları oyalayabilmek için her uçuşta bir şey dağıtıyor. Giderken balon uçak verdiler, onunla ve uçuş kartlarıyla epey bir oyalamayı başardık.











İlk defa
denizin tadına baktık.










İlk
yaz arkadaşlıklarımızı kurduk. Birincisi Alisa... Yemek salonunu alt üst ettiği partneri ise Ceren...













Devamı sonraki postlarda...

5 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Bizim ilk tatilimiz Tibet'in 3. yaşında falan olacak galiba. Gerçi bu sene Karasu'da yanlızdık ama orası yabancı sayılmaz :P

Deniz'in tadına baktığı fotoğraf süper çıkmış.
Maşallah diyelim, her tatiliniz böyle geçsin :)

Sen Gelince dedi ki...

Hoş geldiniz:) Yokluğunuz hissedilmeye başlamıştı artık:)

bestofbeste dedi ki...

canimcim yegenim. canavar yuzucu olacak... sportmen goruyorum kendisini. annesi deniz kendi yaz. eee olsun o kadar

Deniz dedi ki...

Sen gelince, teşekkür ederim :)

Sibelcim geç olsun, güç olmasın...


Teyzelerin güzeli, inşallah, yüzücü olsun, vücudu da güzel olur:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşgeldinizzz, iyi ki de geldiniz:)