5 Ekim 2009 Pazartesi

ilk yaz tatili(5)-beslenme saati






Endişelendiğim bir konuydu. Ya bizimki ordaki hiçbir şeyi yemezse... Sanırım yeni dişlerin de katılımıyla bizim yediğimiz her şeyi yiyebilir oldu. Pilava bayılıyor özellikle ve yeşil elmaya... Yemekteki ilk 20 dakikamız harika geçiyordu, sakin sakin yemeğini yiyordu ve sonraaaa yürüme aşkı düşüyordu ufaklığımızın içine. Tabii bu da tam benim yiyeceğim anlara denk geliyordu maalesef, neyse az yemiş oldum, daha iyi :)

Sahilde aşkımız olan çubuk krakerimiz yanımızdaydı ve daha da büyük aşkımız aptamil! Bu arada yanımızda su kaynatıcısı taşıdık, mamanın suyunu ısıtabilmek için komedi gibi :)

1 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Nostalji yaşadım sayenizde.Biz de neler taşırdık, kadayıf bebişken.Rondo götürmüştüm bir seferinde, tüm turistler ters ters bakar, eee napalım bizim adam pütür yiyemez, pirinç tanesi yutamaz aç mı kalsın, hemen bir uzatma köfte bile çekerdim rondo da.Su ısıtıcısı da bir şey mi?Anı olarak kalıyor işte hepsi.Sevgiyle.