26 Ekim 2009 Pazartesi

iyiyiz... çok şükür.

Cumartesiyi atlattık çok şükür... küçük bir kesik, ya da yarık ne heyecana neden oldu... başta dikiş yerine bantla (doku yapıştırıcı diyorlar) müdahale, çocuğun çifte stres yaşamasına sebebiyet verdi.
Cumartesi sabahın köründe uyanmanın verdiği şaşkınlıkla çıktı yola küçüğüm. Gezmeye gittiğini sandığı için beklerken epey eğlendirdi kendini. Bizi içeriye aldıklarında, ameliyatını bekleyen hastalar arasında dolaşıp onlara gülücükler verdi, moral oldu onlara da. Benim en korktuğum aşama, bizden ayrılıp, içeri götürecekleri andı. Neyse ki, bir ilaç verdiler. Aslında gerilmiş olmasak, hali çok komikti. Sarhoş gibi, yan gülüşle bize gülücük veriyordu gitmeden önce. Gidene kadar kitap okudum ona...
...15 -20 dakika sürdü sanırım. Uyanırken bizi içeri aldılar. Ben yarı baygın bulacağımı sanıyordum, Allaaah, ortalığı ayağa kaldırmış. Kucağıma gelince sustu kuzucum. Açlıktan da biraz huysuzluk yaptı. Hastanenin verdiği kaşar ekmeğe bir saldırışı vardı ki...
Şimdi keyfimiz yerinde... Anneannesi, babaannesi, dedesi, teyzesi, yanındaydı cumartesi. Beeeeert telefonla canlı yayındaydı. Onlarla moral motivasyon buldu. Sonrasında da...
Ev aktiviteleri yaptık birlikte...









Harflerle haşır neşir olduk...










ku vak vak şarkısını öğrendik...












döke saça özgürce yemek yedik.











sanatsal faaliyetlerde bulunduk :))


Ku vak vak vak, ku vak vak vak kuyruğun neredeeee? ( Ben senin bu küçücük kuyruğunu yerim hayatım benim. )









Arayıp sorayan, buraya yazan herkese çok teşekkürler... Allah hepimizi, miniklerimizi korusun :)

9 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun canım... öpüyorum, kokluyorum miniğimi...

füsfüs dedi ki...

korktuğun kadar olmamış sanırım, sorunsuzca hallolmuş, tekrar geçmiş olsun, tekrar yaaşanmasın inşallah

ELİF dedi ki...

Oh be sabahtan beri bakıyorum yazın yok,korktuğumuz gibi olmamış sanırım,çok sevindim Denizciğim.

ikiz Bebek dedi ki...

tekrar geçmiş olsun.öpüyoruz Yaz'ı.
sevgiler.

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok büyük geçmiş olsun tekrar.
Öpüyorum ikinizi de...

Nisanur'un Masalı dedi ki...

geçti bitti işte,amin bütün yavrularımızı Allah korusun.

allımorlu dedi ki...

oh maşallah çok iyi görünüyor:)geçmiş olsun tekrar..

yapıncak dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Minik ku-vakvak :)

Deniz dedi ki...

biz de sizi öpüyoruz, hepinizi... İyi ki varsınız.