19 Ekim 2009 Pazartesi

Katılma...















Cuma akşamı ilk defa şöyle bir şey geldi başıma, ben telefonla konuşurken, yanıma koşa koşa geldi, [Allahtan halının üzerinde] düştü. Gayet yumuşak bir düşüştü aslında. Önce gayet normal karşıladım, yok bişey yok dedim. Ama çocuğun ağzı ağlar gibi oldu, bir türlü ağlıyamıyor, ağzından ses çıkmıyor. Yüreğim nasıl ağzıma geldi, ne yapacağımı şaşırdım. Kucağıma aldım, sırtına vurdum... Katılma dedikleri şey... Ömrümden ömür gitti. Neyse ki 30 sn içinde düzeldi, ve koltuğun üstünde döke saça pilav yemek istedi kendi başına, bıraktım, o an için ne yaparsa, nasıl yaparsa yapsın...
Sonra baktım internetten katılma ne demek, ne yapmalı diye, buyrun tık tık....

4 yorum:

İlknur dedi ki...

Kızım 20 aylıkken kusmuğundan boğuldu. Nasıl olduğunu anlamadık. Genelde küçük bebeklerde olurmuş doktorlar bile şaşırdı. Ambulansla gittik hastaneye baya kötüydü günlerce kendime gelemedim. Ondan sonraki günlerdede katılmaya başladı. Ama her ağlayışta mütemadiyen tabi evde panik havası. Yaşanılanlarında etkisiyle. Doktora sordum. Bilerek yapıyor korktuğunuzu belli etmeyin geçecektir dedi. Nasıl bilerek yapar şaşırmıştım. Gerçektende öyle oldu. Bir kaç hafta sonra bir daha katılmadı.
Bir daha yaşamazsınız umarım geçmiş olsun...

Rengarenk Dünya dedi ki...

Geçmiş olsun,biz de minikken yaşardık.Çocuğun suratına sakince üflemek veya soğuk su sıçratmak etkili olabiliyor.

ikiz Bebek dedi ki...

tık tık,doktorda demiyordmu kayıtsız kalın,tamam doğrudur ama anneyiz biz :),onlarda yavrularımız

iskorpit dedi ki...

Ben bu fıstığı cok ozledım.geceler ruyalarımda anjak kawusuyorum askıma