20 Ekim 2009 Salı

Kuzey ay düğümü...

Aslında astrolojiyle pek ilgilenmezdim. Yani o klasik burç muhabbeti kısmıyla... "Hangi burçtansın?"bölümü işin hafif ve avam tarafı. Yoksa bilimsel açıklamalar, hesaplar ilginç ipuçları veriyor insana... Geçen haftaya kadar Aslan burcuyum der gezerdim, ötesini de fazla sorgulamazdım.
Geçen hafta, şöyle bir bahsetmiştim, rüyalarla ilgili bir çalışmaya başladım Bir grup çalışması bu... Rüyalarımızla kendimizi tanıma yolunda bir adım daha atacağız. Bilinçaltımızda saklı duran kirli çamaşırlar varsa, ki kesin vardır, su üstüne çıkartmaya gayret edeceğiz. Kişisel gelişimle ilgili farklı yollar ara ara gelir bulur beni. Demek sırada bu varmış. Neyse o çalışma sırasında duydum, kuzey ay düğümünü...
Geçmişte ne olduğun, bu yaşama neler taşıdığın ve aslında neleri çözmek için bu hayata geldiğini söylüyor, kuzey ay düğümü...
Kuzey ay düğümüne göre ben oğlakmışım mesela... Bazı cevaplar buldum kendi yaşamıma yansıyan...
Hani birilerine öğüt veririz ya, kafamıza göre, aslında karşımızdakinin neye ihtiyacı olduğunu, buraya neyi halletmeye geldiğini bilmeden... Belki de karşımızdakinin bizim inanışımızın tersine olan yolda gitmesi gerekiyordur, o yolda öğrenecekleri vardır. Bi' açıp bakmak ufkumuzu genişletebilir, ne dersiniz?
Aşağıdaki linkten kendi kuzey ay düğümünüzü bulabilirsiniz, bakalım neymişsiniz:
http://www.derki.com/sayfalar4/aycanruhsal.html

1 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Başak'tım, Akrep oldum iyi mi!