26 Ekim 2009 Pazartesi

Minimui ve music together...













Minimui çok özenli hazırlanmış bir bebek-çocuk dergisi, sanal cinsinden... Bu ayki sayısında blogunu da severek izlediğim( Ada Kızım) Yapıncak ve tatlılar tatlısı kızı Ada da konuk olmuş. Bir piyano çalması var ki, bayılıcaksınız tatlılığına... (Sayfa 67'de...) Bu arada, Yapıncak oradaki videosunda da anlatıyor, Musictogether diye bir etkinliği gerçekleştiriyor. Çocuklar aileleriyle birlikte müzik yapıyorlar ve böylece dünya müziğiyle kendilerini geliştiriyorlar. Aileler de bir arada öğrenmenin, eğlenmenin keyfini yaşıyorlar. Az önce inceledim, gerçekten keyifli, ilgilenirseniz buyrun burdan bakın.
Ben ilk fırsatta gitmek istiyorum, fırsat bulabilirsek.... Çünkü bu enerji depolarının enerjilerini doğru kanalize edecek yollar bulmak lazım diye düşünüyorum.

3 yorum:

yapıncak dedi ki...

Deniz merhaba, iade-i ziyaret diye tıkladım ismini, bu sürprizle karsilastim. Sagol :))

yapıncak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deniz dedi ki...

Rİca ederim :) Çok keyifli bir şey yapıyorsun, umarım gelebiliriz biz de