30 Ekim 2009 Cuma

pamuk ve maşa...




Füsfüs'ün blogunda gördüm, deneyeyim dedim. Gerekli malzeme: Küçük pamuklar, buz kalıbı ve şeker maşası...

Maşayla pamuklar alınır, buz kalıbının bölümlerine konulur. Çok kolay gözüküyor değil mi? Ben de öyle düşünmüştüm, ama küçücük parmaklar için maşayı açıp kapamak başarı valla...

Genel olarak aktiviteyi sevdi Yaz. Ama bir süre sonra sıkıldı, önce eliyle alıp, yerleştirmeye başladı pamukları, sonra ondan da vazgeçip, pamukları yolmaya karar verdi. Saolasın fikir için Füsfüs...

4 yorum:

ELİF dedi ki...

Ben Rüyaya yapsam hemen poposunu gösterir pamuk görünce, pamukla siliyoz ya:)))

Deniz dedi ki...

biz de bu küçük pamuklarla siliyoruz, ama ayrı bir eğlence fırsatı çıktı diye değerlendirdi olayı :)))

füsfüs dedi ki...

yazcığıma da aferin, bir iki kere bile yapsalar yetiyor, çabuk sıkılıyorlar zaten
ben pamuk yerine kullanmak için ponponlar yaptım rengarenk, ama zor oldu yapması cidden

KiMbırly dedi ki...

elleri de yumuk yumuk, tıpkı pamuk gibi :)