29 Kasım 2009 Pazar

Avarelik saatlerim...














...diye bir şey yok. Sadece şunları yazdığım 1.5 saat. Yani sabah 06.30-08.00 arası. Çünkü 06.30'da küçük bir miktar süt içer, şanslıysak 08.00'e kadar uyur.
...Kendime söz vermiştim, daha o karnımda bile değilken, şikayet yok. Şikayet değil de, biraz avareliği özledim. Şöyle bir Taksim'e gitmeyi, (yeni yıl süslemeleri yapıldı mı acaba), ha diyince bir film seçip, sinemaya gitmeyi, serin bir havada, battaniyenin altına girip, televizyonun karşısında tembellik etmeyi, canım istediğinde banyoya girmeyi, aceleyle değil, sindire sindire dışarıda güzel bir kahve içmeyi, belki de kitabımı orada okumayı, dükkanlarda giyip, çıkartmayı, öylesine......... Off, bunları düşününce bile suçluluk duyuyorum. Herkes yaşıyor değil mi bunları?

5 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

yaşamaz mı denizim, hem de bin katını yaşıyoruz.en son ne zaman bir arkadaşımla sindire sindire kahve içtiğimi,şöyle çişim geldi kakam var,karnım acıktı duymadan keseli lifli hamam gibi saatlerce yıkandığımı,elimde kitabım saatlerce hiç birşey yapmadan o koltuktan o koltuğa sürüklendiğimi inan hatırlayamıyorum.Canları sağolsun da herşeyi onlar uyuyuncaya ertelemekten yoruldum aslında biraz ben.

dörtmevsim dedi ki...

banyo yapmak için izin almak gerekiyor, halbuki en temel ihtiyaç, diğer modern yaşam ihtiyaçlarını duymamız da hiç suçluluk gerektirmez, kuzularımızın aşkına herşeyi boşverebiliyoruz ama bir yere kadar, benim bebeğim henüz yürümüyor, sanırım yürüyünce daha zor olur ama ben ev işlerini o uyanıkken de yapıyorum, o uyurken de sevdiğim, kendime özel işleri yapmaya çalışıyorum, daha iyi hissetiriyor. Bazen oluyor, bazen olmuyor, artık olduğu kadar...

asyaselda dedi ki...

şikayet değil aslında bu bende hissederim bunu ara ara:)
ona daha sakin daha verimli bir anne olabilmek için kendimizide dinlendirmeliyiz bazen durmalı durulmalıyız biraz bunuda nelerden hoşlanıyorsak onlarla yapmalıyız
bunu istemekte en doğal hakkımız .
yoksa nasıl tekrar aynı heyecan ve enerjiyle onlara yetişebilirizki

benim annem bu konuda bana yardımcı sağolsun kendime ayıracak vakiterim çoğalıyor

kızım canım herşeyim herkesin çocuğunun olduğu gibi ama kendime vakit ayıramazsam ben ben olamıyorum ki,,,

yani özetle canı herkesi bilmem ama bende yanı halleri çoğu zaman yaşıyorum:)sevgiler

özle çetinkaya dedi ki...

bunu düsünmek suçsa,
evet ben de suçluyum :P
yalniz degilsin deniz :)

Deniz dedi ki...

benim annem de, bütün hafta biraz da kadını kontrol etmek ve Yaz'ın manevi olarak ve aktivite olarak gelişmesini sağlamak için bize geliyor. Bir de hafta sonu ve tatillerde isteyemiyorum açıkçası... Ve evet farkındayım, enerjimi yeniden toplamak için bu anlara feci şekilde ihtiyacım var. Ama bilemiyorum, nasıl bir düzene koyacağım...
Tatil süreçleri bana bunu daha çok hissettiriyor, hafta içinde, işteyken, yıllardır yaptığım şeyi yaparken, enerjimi toplarım belki yeniden. Bazen işten dönüşlerim daha enerjik ve verimli geçiyor, birlikte...