20 Kasım 2009 Cuma

Başkası sandım, kendimmişim...



















İnsanın en zor hesaplaştığı kişi kendisi... Rüyalarımızda cebelleştiğimiz, kaçmaya çalıştığımız, belki tartıştığımız, belki uyuz olduğumuz insanlar bize bizden bir şeyler anlatıyor. Kişiliğimizin kaçtığımız parçasını, rüyaların o büyülü ve nazik dili bambaşka bir kılıkta karşımıza çıkartıyor. Çünkü bilincimiz, kendine hiçbir olumsuz özelliği yakıştırmıyor. Onları farklı insanlarmış gibi gösterip, bize ayna tutuyor.
Rüyalarımızı çalışıyoruz şu sıra... Derinlerde saklı duran parçalarımızla yüzleşiyoruz, barışıyoruz.

Eski rüya defterlerime göz attım şöyle bir, rüyamda başkası diye gördüğüm, benmişim, bugünkü gözlüklerimle baktığımda... Şaşırdım mı, yaptığımız çalışmalardan sonra şaşırmadım sanırım...

7 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Ben tek kelimeyle dayak yemiş gibi oldum...

Kabullendim mi?
Evet... O bendim!

ELİF dedi ki...

Ben bu gece koala gördüm, bana yapışmıştı...Kim olduğunu biliyorum:))Rüya:)))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Biraz detay isterim mümkünse rüya çalışmasına dair,bu ara benimkilerde kısa mertajlı birer film adeta.

ikiz Bebek dedi ki...

benim ara ara gördüklerim,gerçek oluyor,onlar nedir peki?

Deniz dedi ki...

-Sibelcim, bilmek, kabullenmek ve barışmak bence kaçıp da hayatımıza daha çok çektiğimiz şeylerden bizi arındırıyor.

- Elif kesin senin koalan bu :))

- Kaymaklı kadayıf,Sibel Atasoy isminde rüya terapisi yapan bir kadın var, internetten de bak istersen, biz onunla 7-8 kişilik bir grupla çalışıyoruz. Çok enteresan ve keyifli.Jung ekolünden bir kadın. Bilinçaltının bize nasıl oyunlar oynadığını görsen şaşarsın.
Bu arada, birkaç hafta sonra, yeni bir grup oluşturmayı düşünüyormuş, haberin olsun.


- Özgecim, onlar haberci rüyalar oluyor. Çok az kişi aslında haberci rüya görürmüş. Genelde çocukluğunda etrafında rüyaların çıktığını duyan ve kendini bunu açanlar bu tip rüyalar görüyormuş. Senin çocukluğunda rüyalarının çıktığını söyleyen biri var mıydı hatırlayabiliyor musun?

ikiz Bebek dedi ki...

Denizciğim,yok hatırlamıyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu rüyaların çıkması çok korkutucu Deniz'cim. Birkaç kez oldu bana (ki kötü olmasa bile) çok korkutucuydu benim için...