30 Kasım 2009 Pazartesi

Bayram temizliği...















Bizim küçük serseri, eline geçirdiği bezle, mendille her yerin tozunu alıyor...































Ama her yerin....


Aklıma üç şık geliyor. Ya bizimki çok titiz bi' hatun, ya bakıcımız çok titiz. Ya da hafta içi bizimkini çalıştırıyorlar:-P

BU ARADA;
Bugüne kadar hep Unibaby ve Huggies ıslak mendil kullanıyordum. İlk defa Johnson's Baby'nin ıslak mendilini aldım. Bugün çocuğun yanakları bir kızardı, korktum resmen allerji yaptı mendil. Yarım saat içinde geçti gerçi. Tamam, ...ok atmak istemiyorum ama beraber olduğumuz arkadaşın da yeğenine aynı etkiyi yapmış. Bilmiyorum siz de yaşadınız mı?

BU ARADA;

Blog sayesinde fark ettim ki, bu arada lafını çok kullanıyorum:-P

6 yorum:

Murat dedi ki...

bu arada....

Bellek Kutusu dedi ki...

Eğer programı müsaitse hafta arası Yaz Hanım bize gelebilir:)

Deniz dedi ki...

...ama ucuza gelmez söyliiim:)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'le ikisini alacağım, biri toz alır, öbürü makineyle süpürür, çare yok parayı denkleştireceğim artık:D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bende ya neyse yi birde bu arada maşallah diyorum evin neşesi resmen, umarım bayramın da güzel geçmiştir sevgiler.

sedaca dedi ki...

bu arada :) o kızaran yanakları öperiiimmm :)