10 Kasım 2009 Salı

Çok eğleniyorum, hihihuuuu!















Teletubies baloncuğuna bez mi bağlamıyorum, konuşan kuçuya eşarp mı takmıyorum... Şebelekliğin biri bin para... İtiraf ediyorum, çocukla çocuk olmak çok zevkli... Haaa bir de zaten böyle olmak zorunda olduğum da bir gerçek. Oyuncaklarla oyna oyna bir yere kadar, sürekli yeni bir oyun bulmak gerek. Yoksa dönüp totomuzu gidiyoruz içerilere...

-Bu arada geçen gün Baby TV seyrederken aynı o tonlamayla Beybiiii dedi.

- Bi' de dün akşam nooldu biliyor musunuz? Her zaman bir an önce uyusun diye gözünün içine baktığım kuzumu, odasında uyuyorken, sen bir özle, bir özle... Gidip uyandırasım geldi. Tabii o kadar manyak değilim henüz:) Özlemimi bağrıma basıp, sabaha kadar uyudum.... Ama tuhaf bir histi öyle...

6 yorum:

bestofbeste dedi ki...

bu yaraticiliga sapka cikarilir ancak. alti bagli Teletubies'den bahsediyorum. uyurken ozlemek ise herhalde asklarin en buyugu.

Fatih dedi ki...

:)) eee çocuk varsa bunlar doğaldır. Ben yeğenlerim için her türlü hayvandan eşyaya kadar herşey oluyorum :) Allah bağışlasın..

Bellek Kutusu dedi ki...

Altı bağlı Teletubies süper fikir :)

Deniz dedi ki...

Bi yandan da çaktırmadan çişi gelmiş, altını bağlayalım falan diye acemiler için tuvalet eğitimine giriş dersi veriyorum :)))

asyaselda dedi ki...

denizcim seni en güzel mimle mimledim:)

gözde dedi ki...

aa o his bende de oluyor. zorla uyutuyorum, yarım saat geçiyor deli gibi özlüyorum, gidip uyandırıp öpüp koklayasım geliyor. Yapmıyorum tabii, ya da yapamıyorum diyelim:))