3 Kasım 2009 Salı

Dikkat! Erkekler arasında hızla yayılan salgın...

Açık/kapalı mekanlarda, alışveriş merkezlerinde, taşıtlarda hızla yayılan bir virüs... Özellikle erkekleri tehdit ediyor. Dokundukları an bulaşıyor ve bir kere bulaştıktan sonra tedavisi çok zor. Erkekleri daha çok seven bu virüs, özünde daha fazla kadınların tahammül sınırlarını zorluyor.
Yetkililer, bu virüs için hala bir aşı bulunmadığını söylüyorlar. Özellikle Blackberry ve Iphone kullanıcılarının yakalandığı bu hastalık, telefonun ele yapışması, gözlerin faltaşı gibi açık kalması, söyleneni duymama gibi yan etkiler yaratıyor.
Kadın milletinde bu aygıtları alıp dışarıya fırlatma dürtüsü yaratan salgının yok edilmesi için birkaç yol mevcut. Blackberry ve Iphone'ların evdeki çekiçle parçalanması, gittigidiyordan satışa çıkartılması, Halkalı çöplüğüne bizzat götürülerek bırakılması, gıcık olduğunuz bir arkadaşın kocasına hediye edilmesi bir çözüm olabilir. Ama virüsün form değiştirilmiş haliyle karşılaşılmayacağının bir garantisi yok.

16 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Bir de çeşitli markalarda bilgisayarlar mevcut. Onların da icabına bakılması gerekli...

bestofbeste dedi ki...

bir de tabii playstation olayi var :)

Murat dedi ki...

Viruse cozum, bluetooth kulaklik ve telefon sesli arama konumuna getirilir. Handsfree

Deniz dedi ki...

Hastalığın diğer bir belirtisi de, virüsün sürekli kendini yenilemesi ve hayatta kalabilecek çözümler üretmesi

Murat dedi ki...

Yasasin teknoloji

ELİF dedi ki...

Delisin:)))

Fatih dedi ki...

Bilgilendirme için teşekkürler :) Bu arada lcd monitörlerde mi aynı etkiyi yapıyor bilmiyorum ama benim gözler bazen fal taşı gibi açılıyor :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ahahaa süper!:D

ecesu ve köleleri dedi ki...

Ben de bu sorun bir tek biz de var sanıyordum.

Ağzına sağlık kanka!

asyaselda dedi ki...

he he he bende ciddi ciddi okuyordum ilahi:):):):)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Ben çekerim bu virüsü tam 99 dan beri,"bilgisayar dulu" olmuşuz ne yapalım.Boşuna "hobimania" olmuyor tabi insan.Benimki daha bit kadarken kadayıfa playstation aldım diye geldiydi aptalım ya ben.Ahhhhh ahhhhhh:))))

Deniz dedi ki...

-Evet Sibelcim, yeni mi anladın? Bilgisayar özellikle laptop olursa yandın... Tatile bile gider.

-Beste, neyse ki playstation bize bulaşmadı.

- Evet Elif delirdim:)

-Fatih, sen de erkek olarak tehlikedesin. LCD'iyle başlar, sonra maazallah

-Kutucum süper tabii, dışı seni, içi beni...

-Kankacım sen de mi?

-Sevgili Sevda, gülerken düşündürtmek istedim birilerine ;-PPPP

-Vah vah vah kaymaklı kadayıfcım, senin de durum vahim

ikiz Bebek dedi ki...

yaaaaaa yapmayın ben özellikle ps leri çok seviyorum :),ama blackberry konusunda bende gıcığım,ama bu bayanlarda da var.

Murat dedi ki...

ne güzeldi değil mi ama eskinden commodore vardı; nintendo vardı. ah ah. kim icat etti bu oyuncakları. Ne güzel maça giderdik bir de.. Düşünüyorum da ben maçlara gitmeye yeniden mi başlasam :-pp

Deniz dedi ki...

evet özgecim, kadınlarda da var, ama genelde erkekler paralize oluyorlar.

Murat bey, buna tehdit diyoruz bizim köyde

Murat dedi ki...

merhaba ben http://www.muratbey.com.tr/