5 Kasım 2009 Perşembe

doğru muyum? eğri mi?

Haftada bir perşembe akşamı, rüya çözümlemeleri toplantımız var. Bana çok iyi geliyor. Kendime eğilmek, içimdeki odaları dolaşmak, ev-iş ekseninden biraz uzaklaşmak bana enerji veriyor. 29 Ekim nedeniyle yapamadığımız toplantıyı bu hafta pazartesi yaptık. Ama perşembe (yani bugün) olan ders de iptal edilmedi, yani bu hafta ders sayısı ikiye çıktı. Ama içim izin vermiyor, haftada ikinci akşam dışarıda olmaya... Bu ekstra bir durum, suçlulukla hareket etme diyor arkadaşlarım... Ya bilemiyorum ki, bu suçluluk mu? özlem mi? içine sinmemesi mi? Ya da aslında gidilmeli, çocuğu daha bağımsızlığa mı alıştırmalı?
Doğru nedir bilmiyorum, ama sezgim sürpriz sürpriz (işaret parmağını şşşt, sürpriz var gibilerinden dudaklarına götürerek) diye akşamları kapının önüne gelen kızıma gitmek...
Zaten sabahları bir zor oluyor ki ayrılık. O da ayrı bir konu. Gideceğimi anladığı an, beni elimden tutuyor, içeri odasına götürüyor, ve oyun oynayarak beni orada tutabileceğini sanıyor. Sonra ben kalkınca da ağlıyor ya, kollarını bana açarak...
Ühüüüü ühüüüüü....
Aşkım benim... Ne diyeyim...

8 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Sonuçta kendimizi dinlemek, duymak için yapıyoruz bu çalışmaları.
Ben ne yalan söyleyeyim, yazdıklarında daha çok suçluluk var gibi hissettim ama içeriden gelen sesi sen daha iyi bilirsin, önemli olan onun ne söylediği :)))

Tibet'in annesi dedi ki...

Bir de... eğri ya da doğru yok biliyorsun :P

bestofbeste dedi ki...

ne guzel canim... haklisin tabii. bicirik Yaz ozlenmez mi?

Deniz dedi ki...

Bir rüya göreyim hemen, suçluluk mu, başka bişey mi çöözeyim :-PPPP

ELİF dedi ki...

o iç ses hepimizde var, ben markete bile onsuz gittiğimde oluyor.o yüzden bu duyguları kabul edip kendimiz için de birşeyler yapmak en iyisi bence.

ikiz Bebek dedi ki...

o ses sanırım,hiç bir zaman kaybolmayacak.

gözde dedi ki...

Ah o minik masum yüzdeki iç çekişler.. O vicdan azabı insanın tam kalbine gelip oturuyor, bundan sonra da hep bizimle sanırım..

minimalist dedi ki...

miniğin bu fotoğrafını çok beğendim... Seni bilmem ama bence bu fotoyu değerlendir...