12 Kasım 2009 Perşembe

dünün getirdikleri...

-annem başını apartmanın 1. katındaki klimanın köşesine çarpmış, kanamış, bize hiç haber vermeden, gitmiş hastaneye, pens attırmış, oradan simit sarayına gidip simit almış, makarna pişirip Yaz'a yedirmiş. Ne kadar basit gibi anlatıyorum değil mi? Atom karınca annem, çünkü böyle basitçe yaşamış, başına geleni... Bize de öyle karşılamak düştü... Allah beterinden saklasın diyerek...

-Yaz, asker selamı veriyor. Nerden mi öğrendi? Meraklı Minik dergisinden. Öyle bereketli bir dergi ki, bi sürü şey öğreniyoruz oradan. Bu sabah da taksi çevirmeyi öğrettim. İşaret parmağımı uzatarak taksiiii! diye bağırıyorum. O da taklit ediyor. Si taaaaak! dedi ama evirip çevirip.
-Annem bir oyuncak almış sokaktan. Bisiklete binen bir adam. Kuruluyor, hem gidiyor, hem müzik çalıyor, hem ışıklar saçıyor. Yaz ilk defa bir oyuncaktan korktu. Nesinden korktu, neye benzetti, ne sandı bilemedim.

-Bi de babası Deniz demeyi öğretmeye çalışıyor. Deeniii gibi bişey çıkıyor ağzından, ama tamamen sesi taklit ederek. Yani kendi başına söylemiyor henüz.

-Salonumuzun orta sehpası gördüğünüz gibi kenarlara çekildi, ayak altından kalktı. Çocuklar yaşamlarımızda kendilerine ne güzel yer açıyorlar değil mi?(Bu dün değil, daha önceki olay ama bu da araya girsin)

İşte böyle bir dün. Biraz heyecan, biraz korku, biraz oyun...


8 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

o oyuncaktan bizim ufaklıkta çok korkmuştu?

ELİF dedi ki...

biliyorum o oyuncağı,rüyanın kuzeninde de var. annene de geçmiş olsun, benim anneme olsa 3 gün yatardı yatak döşek:)))

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Annene geçmiş olsun. Anneler hep güçlü olurlar.
O bisikletten bizde de var. Dedesi almıştı Ömür' e. Ben çok seviyorum, Yaz da alışır zamanla.
Selamlar

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Hay Allah ya, görünmez kaza denir ya işte ondan.Geçmiş olsun.

Deniz dedi ki...

ne meşhur oyuncakmış :))
valla pes etmeyip, alıştırmaya çalışıyorum. Kafasında korktuğu bir iz bırakmamaya çalışıyorum

Teşekkürler geçmiş olsun dileklerinize

YILDIZ dedi ki...

Annene çok çok geçmiş olsun,maşallah atlatmış soğukkanlılıkla karşılamış.

Fotoya çok güldüm,ne güzel durmuş öyle bücürük.

Bellek Kutusu dedi ki...

Büyük geçmiş olsun Deniz'cim, niye bütün anneler hep böyle, hiç canlarının kıymetini bilmiyorlar...

Deniz dedi ki...

Teşekkürler çok. evet ya soğukkanlı... ve kendi başına...
Ve Kutucum evet, koştursun, kendini oradan oraya yorsun...
Bi de o haliyle eve gidip, bakıcımız bankada işini halletsin diye Yaz'a bakmış... Çılgınsın diyorum kendisine.
Sanki o gün kadın bankaya gitmese olmaz.