9 Kasım 2009 Pazartesi

Kuaför sorunsalı...


Anne olunca anlarsın lafının bir örneği daha. Küçük çocuğun varsa kuaföre gitmek bir dert. Çünkü gidebileceğin yegane zaman hafta sonu. Alacaksın miniğini, gideceksin oturacaksın kuaförün önüne, o durmayacak tabii... Arabasından kalkmak isteyecek, vızırdayacak. Öyle çaresiz kalıyor ki insan bireysel ihtiyaçlarında...

Cumartesi günü artık uzayan katlarımı kısalttırmam gerekiyordu. Gittik ve son zamanlardaki yeni sorunsalımız, el ele oturduk. Teyzesi de geldi, bana yardımcı olmak için ama bizimki elimi tutarak durdu ancak. İşim çok kısa olduğundan sıkılmaya fırsat vermeden çıkabildik. Ama hasbelkader boya falan olsa, ya da manikür-pedikür imkan yok.

Bu işe bir çözüm bulunmalı. Niye oyunlu, bakıcılı kuaförler yok. Kutucum var mıdır böyle bir yer, yoksa açılsın valla :)))
Gerçekten çok faydalı olur.

Tabii aptal kafa, bizim bakıcıyla anlaşırken, en azından onbeşte bir/ yarım gün cumartesileri de geleceksin deseydim ya baştan. Ama yooook, aman ben hafta sonu kızımla olurum mantığıyla konuşmadım bu konuyu. Ama anneliğe bulaşınca kazın ayağı öyle olmuyor. 1-2 saat bile anneler için bulunmaz bir lüks oluyor.
Aman henüz doğurmayan, ya da bakıcı bulmamış olanlara ders olsun, baştan kendilerine kaçış fırsatları, ihtiyaç molaları bırakarak anlaşsınlar bakıcılarıyla...
..............

Yaz'ın saçlarının konuyla bi alakası var mı? Yok... İçinde saç geçmesi dışında. Deniz Kuaför imzalı :))))
Bu arada dikkatinizi çekerim, fıskiye sayımızda artış oldu :)

6 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu konuya hemen el atacağım Deniz'cim:))
Ya bu fıskiyelere bayıldım ben resmen, çok tatlı:D

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok güzel bu kızın fiskiyeleri :))
varsa şu kuaför olayının bir kolayı bende alayım, boya zamanı geldi geçiyor :(( ama kızla zor

YILDIZ dedi ki...

Saçlar saçlar derken fıskiyeleri görünce çok hoşuma gitti bayıldım yahu:))

Ama kuaför sorunu ciddi kötü yarın bir gün çocuk olursa böyle mi olacak dedim.

Deniz dedi ki...

Kutucum, al sana iş fikri : )


Evet Bahar ya, boya falan o kadar süre hayatta zaptedilemez.


Teşekkürler Yıldız. Çocuk olunca,ya bakıcınla sıkı sıkı anlaşacaksın, ya da anneanne,babaanneye bırakacaksın, ya da Bellek Kutusu bize oyun salonlu kuaför salonu bulacak ;-P

ELİF dedi ki...

Ne içiriyosun bu kıza çabuk söle bi anda uzadı saçları...

Deniz dedi ki...

Elifcim galiba zaten uzunmuş, toplamadığımızdan anlamamışız: )))