11 Kasım 2009 Çarşamba

Ne güzel bir mimmiş böyle: )


Sevgili asyaselda beni harika bir mimle mimlemiş. Kitap aşığı olarak zevkle yanıtlayacağım:
1. Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu:
Paulo Coelho'nun, Kazanan yalnızdır adlı kitabı. Rus işadamı İgor, kendisini terk eden karısının izinden Cannes'ın gösteriş dünyasına gelir. Ses (!) getirecek bir mesajla onu kendine geri döndürmeyi ummaktadır. Yazar olaylar zincirini anlatırken, bir yandan da moda ve süpersınıf dünyasındaki saçmalıkları, insanların bu sahte dünyadaki aldanışlarını yansıtıyor. Biraz daha ayrıntı ve alıntı laflar okumak isterseniz kitap bloguma da yazmıştım. tık mık.

2.En son aldığınız kitap:
Mucizevi Mandarin, Aslı Erdoğan.

3.Şimdiye kadar aldığınız kitaplar arasında en sevdiğiniz.
Abovvvv. Kazık soru :)) Alain de Botton ve Paul Auster'in tüm kitapları... Ama o kadar çok ki bunun dışında, altından kalkamayacağım bu sorunun.

4.Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de illallah dedirten kitaplar:
Orhan Pamuk-Kara kitap

5. Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap:
Evdeki yığın içinden yüreğimin götürdüğü kitap olacak... İçgüdülerim o an neye ihtiyacım olduğunu söylüyor genelde...

Ben de özge'ye, kaymaklı kadayıf'a, kimbırly'e ve blogunun konseptini bozmayacaksa bellek kutusu'na paslıyor, bol okumalı günler diliyorum:)

3 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

He he cevaplarım tabii ki:)

Deniz dedi ki...

tenk yuuuuuuu

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Cevapladım bile,racona uygun olmuş mu bir bakıverirsin:))Sevgiler