13 Kasım 2009 Cuma

Sorular, cevaplar

Bazıları mimlerden sıkılıyor ya, ben seviyorum. Çünkü insan, kendi ve gündelik yaşantısı hakkında bir durup düşünüyor, kendini bir kez daha keşfediyor. Aldığı en son garip şeyi hatırlamaya çalışıyor falan. Bu sefer Tarkan'ın annişi mimlemiş, buyrun sorular, cevaplar...
Bloğuna Neden Bu İsmi Verdin?
Kelime oyunlarını, çift anlamları severim. Söz konusu olan yavru kuşumun adı ve bizim ona olan aşkımız olunca Yaz aşkı çıktı ortaya...
Bloğuna Yazarken Star Tribiyle Olmazsa Olmazın Var mı?
Fotoğraf olmazsa olmaz. Bunun dışında soruyu biraz değiştirip, ne olursa olmaz diye sorarsak? Yanımda Yaz varsa olmaz, hayatta yazdırmaz.
En Son Satın Aldığın Garip Şey Nedir ?
Tavuskuşlu taç... Ya aslında ben abuk sabuk şeyleri çok alırım. Abudik gubidik süslerle dolu ev
Arkadaşım Artık Sormayın Dediğin Şeyler:
Toplantı kaçta? Müsait misin:-PPP
Aynaya Baktığında Gördüğün Şey:
İçiyle dışını her daim bir tutmaya çalışan bir şahsiyet. Bunun dışında, bazen tam istediği gibi şıkır şıkır, bazen uykusuzluktan gözaltları çökmüş, bazen güler yüzlü, bazen siniri tepesinde...
Kendini Okutan Bloglar:
İlgi alanım içindekiler... Anneler, bebekler, moda, kitap, dekorasyon, hayat, gündelik, trend, gezi, KUTU... Ben blog okumayı seviyorum yaaa...
Bu Blog Sahibesiyle Karşılaşabileceğin Yerler:
Çat burda, çat kapı arkasında. Her yerde olabilirim, her an :)) Karşılaşırsak ve olur da beni tanırsanız fotoğraflardan, yanıma gelmemezlik yapmayın :)
Bu arada bazı bloglarda görmüştüm bu mimi ve cevapları, şu an pişti yapmayayım, paslamayayım.

Bu da günün neşesi olsun...

3 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Denizcim, müsaitsen öğlen toplanalım diyorum :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Bak görürsem koşa koşa gelirim yanına Deniz'cim ona göre:D
not: Karikatür süper!

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

karikatür süper bugün bu saate kadar beni güldüren tek şey :DDDD
eline sağlık