9 Kasım 2009 Pazartesi

Yazdan kalma günler...

"Bunun adı deniz mi şimdi, eee anneme de Deniz diyorlar. Büyüklerin işi pek karışık canım. Ne kadar da büyük bi su... Elimi sokup cup cup yapmak isterdim şimdi."
















"Neden oradaki balonların hepsini alamıyorum ki? Sadece bi tane kime yeter??? Annem de ikide bir dur ben taşıyayım diyor,
Teletubbies benim sorumluluğumda şu an. Hayatta vermem."





"Uffff bi binen bi daha inmiyo şu salıncaklara. Bana sıra ne zaman gelecek."








"illa beni uyutacaklar... Ne haltlar karıştırıyorsunuz bakiiim ben uyurken?"


"Meraklı Minik dergisinin bu sayısı da tam bana göreymiş. Taşıtlar...
Aaaa Tibet de sever bunu... Uykum olmasaydı, daha iyiydi ama naapacaksın kardeş."



"Çok seviyorum şu Fenerbahçe Parkı'nı valla..."

4 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Tibet sevmekle kalmaz, oradan alabileceğini sanıp, dergiyi paramparça eder be cimcimem :P

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

bıdık hanım,seni yerler biliyor musun,meraklı miniğe bakan uykulu bakışa bayıldım ben.Sevgiler

YILDIZ dedi ki...

Saçlarını görünce gülüverdim nasıl hoşuma gitti:))
Balonuyla yürümesine ayrı bir bayıldım küçük hanımın;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ay bu saçlar nedir bu saçlar:)))))