21 Aralık 2009 Pazartesi

Al sana oyun grubu...

Cumartesi Mina... Pazar Duru... Al sana iki tane oyun grubu. İki kişilik gruplar ama olsun, buna da şükür :) Duru'yla bu seferki buluşma çok başarılı geçti. Kaynaşma, paylaşım, sevgi böcüğü olma konularında büyük gelişme gösterdiler. Şaşırtan, gülümseten bir olay, Duru'nun ayağının, geçen gün incindiği için acıdığını konuşmuştuk aramızda, Duru ağlayınca, Yaz Hatun gitti, Durucuğun, ayağını okşadı, bileğini öptü. Duru kuzusu, umarım Yaz arkadaşının öpücüğü geçirmiştir ayağının acısını... Beslenme konusunda Duru sınıfı geçti, Yaz kaldı. Güzelim sebze çorbasından 5 kaşık, sonra gelsin makarna...
Bunlar bizim gözlemlerimiz. Tabii nasıl vakit geçirdiğini bir de onlara sormak lazım.














"Dur bu kitabı biliyorum ben sana anlatayım...."














" Yahuuu hala o kitaptan sıkılmadın mı, gel başka şeylerle oynayalım." ( Bu arada sizin salonunuz da bu kadar dağınık oluyor mu?Herkes böyle değil mi, lütfen öyle deyin;-P Bu beni sesim)














"Sen kitapla uğraşırken ben biraz takla atıp, oyalanayım..."














"Hooop hop arkanı dönmen biraz ayıp olmuyor mu?"

"Saçlarımı şöyle bir sallayayım, havam olsun. Ama bana bakan yok ki..."

3 yorum:

ELİF dedi ki...

yok benim evim asla dağılmıyor, Rüya bir tane oyuncak alır oynar, sıkıldığında yerine koyar sonra başka bir oyuncak alır, ortada sadece 1 adet oyuncak olur yani:))))
Sen bu görüntülere dağınıklık mı diyorsun yani?:)))

Deniz dedi ki...

Ya sanki başkaları sadece odalarında oynuyormuş gibi geliyor bazen... bizim evin tamamı çocuk odası:))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Hadi ikiyle çarp bir de bunları,benim korkumdan koltuk altına tepilenleri de ekle...Şükret şükret:)))