28 Aralık 2009 Pazartesi

Bir D.I.Y (Deniz-Ikea-Yaz) Projesi


















Canikom resim yapmaya bayılıyor. Neyle meşgul olursa olsun, hadi resim yapalım de, koşa koşa geliyor. Ama evde boyuna uygun bir masası olmadığından çocuk, halı üstünde takılıyordu düne kadar. Ya da daha fecisi, bej koltuklarımın üstünde... Bu gidişe bir dur diyelim dedik. Veee
soluğu nerde aldık? Tabii ki "Evimizin her şeyi"nde... İkea'da çok eğlendik, bütün koltuklara oturduk kalktık. Saklambaç oynadık. Daha önceki gidişlerimizde, arabada tutuklu oluyordu, zincirlerini kopartınca ne yapacağını bilemedi sevinçten... 2 küçük sandalyesi olan, beyaz bir bücür masası bulduk. Fiyatı da bir uygun ki... Kış indirimi de varmış zaten. Kaptığımız gibi eve geldik.
Çöktüm yere. Kutuları açtım. Tatlım benim, gözleri kocaman büyümüş seyretmeye başladı. Masa sandalye ortaya çıktıkça bi' sevindi ki... Tanıdı da zaten, çocuk bölümünde gidip oturmuştu İkea'dayken... Bana parçaları uzattı yaparken, kendine bişey yapıldığını anladığından, gitti geldi boynuma sarıldı. Canım canım diyerekten. Neyse, bitirdik. Elinde kalemlerle, ilk defa başına oturduğunda pek bi beyaz geldi üstü galiba. Sandı ki , kendi dolduracak üstünü. Daha yeni yaptığım masanın üzerini bi güzel karaladı. Silgiyle çıktı Allahtan...
Ahaaaa... Birden aklıma taaa Yaz doğmadan önce Paşabahçe'den aldığım, fakat sonradan duvarları kalabalıklaştırmamak için yapıştırmadığım sticker'lar geldi.
Bi' güzel yapıştırdık üstüne... Oh , bizimki iyice havaya girdi. Bu, bu, bu diye hayvanları tek tek gösterdi.
Masamıza bir köşe yaptık, elimizde kalan stickerları da ana-kız beraberce kapımızın arkasına yapıştırdık. Tam bir ekip ruhu içindeydik :)) Giderek seviyorum ben bu anneliği yahuuu...

9 yorum:

Murat dedi ki...

kıskandım şimdi..keşke yanınızda olabilseydim dün :o((

ikiz Bebek dedi ki...

masayı çok beğendim,çok güzel süslemişsiniz.

ELİF dedi ki...

güle güle kullanın canlar...Denizim bu hediyeler....Füsunun çekilişinden di mi?....Yoksa...değil mi....:)))))Aydınlat beni şekercazım.

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne güzelmiş, güle güle kullansın Yaz:)

bestofbeste dedi ki...

Ben de teyzeligi cok seviyorum. iyi ki varsin Yaz'cim. Hepimizin isminin basina yepyeni sifatlar ekledin...

Deniz dedi ki...

keşke aşkım olabilseydin.


saol Özgecim. En güzeli beraber bir şeyler yapabilmek, yoksa benim yaptığım çok fazla bişey yoktu


Elifcim sen biraz daha bekle o zaman, bakalım çekilişten başka hediye geliyor mu;-P

Saol Aylin ablası

betttee bettteeee

ELİF dedi ki...

Kız allah canını almasın, ne şeker şeysin sen yahu, öperim öperim öperim seni....

füsfüs dedi ki...

huhahaa çok güldüm, bizim çekilşte deniz varmıydı elifcim allasen:)))
o eldivenlerden biz de gördük babası aldırmadı:(( çok güzelmiş ama, masanız da çok tatlı olmuş, güle güle kullansın yazcım

Adsız dedi ki...

merhaba. mailde attım masa ile ilgili ama kuzunun masasından bende oglusa almak istiyorum. anakarada ikea olmadıgı için, fiyat karsılastırması için acaba kaça aldıgınızı sorabilirmiyim?