1 Aralık 2009 Salı

Biraz hava değişsin...















Biraz limoni başladım güne... Hadi biraz havayı değiştireyim. Geceyi balkonda geçiren cezalı köpekten bahsedeyim mesela... Ayarları kaymış konuşan köpeğimiz, gece uyumakta olan conconun odasında böğürerek, bu kuçu kuçu, bakkala gitti, bu kuçu kuçu pasta yaptı, seniii seviyoruuuum diye bağırınca, çıkartıp balkona attım kendisini...

video

Bu da yeni konuşan bebeğimiz. Bizim kız aslında topçu, arabacıdır ama her nasılsa bu günlerde bebeklerini uyutup, yedirip duruyor. Bu bebek de, elini yüzünde dolaştırdığınızda organların adını söylüyor, filmde görüldüğü gibi... Fisher Price'ındı yanılmıyorsam.

Günün fa
rkındalık detayı... Havalar nasıl olursa olsun, sizin havanız yerinde olsun :)

3 yorum:

bestofbeste dedi ki...

nedense bu cezali kopegin durumunu cok matrak buldum, masamda kendi kendime guldum durdum. niye ki ne :)))))))

Fatih dedi ki...

ehehe köpeğin ayarı kaydı diye ceza verdin demek he vay be :)) Süper fikir bende yeğenlerimin bozulan oyuncakları için uygulayım bunu.

Deniz dedi ki...

çünkü içeride kalsaydı, zırt pırt konuşup, kızı uyandıracaktı. Maalesef of düğmesi yok bu köpekcikin