22 Aralık 2009 Salı

Bir sıcak el uzatalım















Canım arkadaşım Ebru, şu an Bosna'da yaşıyor. Oralardan haberleri takip etmiş ve geçen gün Show TV'de bir habere rastlamış içi cız etmiş. Yüksekova'da bir köy okulunda soğukta titreyerek okula gitmeye çalışan öğrenciler ve Cuma öğretmen varmış haberde... Paltoları, ayakkabıları yokmuş bu güzelliklerin :( Bizimki de üşenmemiş Show TV'ye ulaşmış, oradan da Cuma hocanın telefonuna...
Sizlere de aktarmamı istedi. Biz kendi çapımızda bu adrese ihtiyaçları yollamaya çalışacağız.
Yılı sıcacık bir iyilikle karşılamak isterseniz, siz de yollayacak bir şeyler bulabilirsiniz belki...

Aşağıdakiler Ebru'nun mailinden:
" Şimdi Cuma Hoca ile görüştüm. Bölge çok soğuk olduğu için 10-15 yaş arası kız, erkek kışlık giysi, mont, kazak, atkı, eldiven, bere vs. ihtiyaçları varmış çok. Eğer gönderileri Yurtiçi Kargo Yüksekova Şubesi'ne Kısıklı İlköğretim Okulu, Öğretmen Cuma Köklüce adına yaparsak kendisi buradan alabilirmiş. Kendisine 0507 291 77 08 veya cuma_kokluce69@hotmail.com adresinden de ulaşılabilimiş. Gönderilere kendisinin telefon numarsını da yazarsak sanırım daha iyi olur."

8 yorum:

elif ada dedi ki...

Sağol Deniz. Belki yeniyılda bir küçüğün elinden tutabiliriz. Tatlı kızını öp benim için. Toz alışına bayıldım.

Bellek Kutusu dedi ki...

teşekkürler Deniz, iyi ki yazmışsın...

GAMZELİ ANNE dedi ki...

iyiki paylaştın canım...bende blogumda yer vermek isterim bu konuyo izninle...belki daha çok kişiye ulaşırız değilmi bu sayede sevgiyle kal minik kızını öp benim için:)

sermoon dedi ki...

merhaba
gamzeli anneden gordum ve buraya kadar geldim.ne kadar ince bir dusunce.bende birseyler yapmak isterim.buradan buyuk kargo cikartabilirmiyim arastiracagim egerki zor olursa turkiyeden annemlere ulasip rica edecegim.
bu guzel paylasim icim cok tesekkurler.izniniz olursa bende blogumda paylasmak isterim.
sevgiler

ecesu ve köleleri dedi ki...

Herkese çok teşekkürler!

İnanın bu kadar yayılabileceğini düşünmemiştim bu haberin...

Yeni yılı orada da sıcacık karşılayacak minikler umarım:)

Ebru

ELİF dedi ki...

denizciğim yayınladığın çok iyi olmuş, ben de göndermek isterim birşeyler, sağolasın.

Deniz dedi ki...

Tabii ki arkadaşlar yayınlamak isteyen herkes yayınlasın... zaten amaç da bu değil mi? Hepinize hassasiyetiniz için teşekkürler...

asyaselda dedi ki...

hi yabancı ve uzak gelmedi bu eller :(
her sabah ilk dersimiz ıslak çorap ve donmuş elleri ısıtmak kurutmak olurdu ...