3 Aralık 2009 Perşembe

Böyle karşılanmak kim istemez?


Güzeldir evde birinin seni karşılaması... Anahtarla açıp, boş eve girmekten çok daha güzel... Yemek kokusu, çaydanlığın fokurdaması, 'sıcak hoş geldin'ler...
Hele ki, şöyle küçük bir can, taaa kalbinden bir çığlıkla karşılıyor, boynuna doluyorsa pamuk ellerini, sımsıcak olmaz mı yürek?















Dün de, anneannesinde bekledi gelişimizi... Gerçi nerede karşılarsa karşılasın kapıdaki seramonimiz ömre bedel... Bizimle buluşacağı saatleri biliyor artık, o saatlerde kapıya daha bir coşkuyla koşuyor. Çığlık atıyor, gülüyor, şımarıyor, şıkıdım şıkıdım oynuyor. Videoyu durduktan sonraki bölümlerde ise boynumuza sarılmış, defalarca öpüyor yanaklarımızdan... Canım, canımmm,canım... Teşekkürler bu karşılamalar için.

5 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Evet, tek kelimeyle ve tam anlamıyla ÖMRE BEDEL...

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu çığlık nedir böyle:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ah canım benim ne güzel karşılamış :)
bizimki kaç gündür yüzümüze bakmıyor hastalıktan diyorum ama acayip güceniyorum :(

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Benim kaymak da anneanneye iniyor servisten oradan alıyorum akşamları onu.Kapıyı çalar çalmaz,annişkooooomm diye sesi geliyor,yarın tatil mi diyor hemen hergün:))Kuzu bunlar ya...

Deniz dedi ki...

Tibet'in annesi Siboşum,seninki gibi anam anam diye bana koşuşunu bekliyorum :)))


Kutucum, şansa az bile bağırdı bu sefer... Asansörden duyuyorum bazen

Baharcım, bunlar bazen bi havalara giriyorlar


Tam kaymaklı kadayıf gibiler değil mi :)