3 Aralık 2009 Perşembe

Hayatımı değiştiren yıl...1976





















... Bir anda odama bir ortak geldi. Tabii anama, babama da. Daha sonraki yıllarda oyuncaklarıma, elbiselerime, ayakkabılarıma da.
...Annemle yaptığım bir konuşmayı hatırlıyorum, yaşım 4. Demek ne kadar etkilemiş beni, "anne herkesin kardeşi var, benim niye yok?" Sonra da kardeş haberi gelince kendimi bişey sanmıştım, hah ben istedim de oldu diye... Hiç alakası yoktu oysa...
Eve getirdikleri günü de hatırlıyorum bu kızıl hatunu... El kadar bebek, kundağında bana oyuncak bebek getirmişti, kıskanmayayım diye;-P
Ben ne yapmıştım peki, bana getirdikleri çikolotaları tıkmaya çalışmıştım, 3 günlük bebeğin ağzına... Paylaşmıştım yani en kıymetli şeyimi...
O günden beri paylaşıyoruz. Sırlarımızı, anılarımızı, ortak geçmişimizi, çocukluğumuzu, derdi, tasayı, korkuyu, sevinci... Ranza altı sohbetlerini, pembe yalanları, idare etmeleri... Hangi birini sayayım.
5 yaşındaki benle 35 yaşındaki beni bilen, leb demeden leblebimi anlayan kardeşten fazlası, dostun hası...
Best'im benim... İyi ki varsın kardeşim.

6 yorum:

mermaid dedi ki...

ben ikinizi de yerim ama:) iyi ki doğdun bestoş'um. iyiki varsınız.

funda dedi ki...

iyi ki varmış o zaman iyi ki gelmiş :))

Sen Gelince dedi ki...

İyi ki varlar:) Allah ayırmasın hiç..

YILDIZ dedi ki...

Yaa ne güzel bir şey Allah sizi hiç ayırmasın;)

Deniz dedi ki...

saolasınız dostlar :) Allah sizi de kardeşlerinizden, abi, ablalarınızdan, kısacası tümsevdiklerinizden ayırmasın.

Tibet'in annesi dedi ki...

Bestecim, mutlu yıllar... Sen sadece ablanın değil, bizim de birtanemizsin :)