20 Aralık 2009 Pazar

İşini çok seven bir peri varmış....













Adı da Ayakkabı Perisi'ymiş. Kendisini ilk defa Prima Rima'nın blogundan duymuştum. Geçenlerde ilk alışverişlerimizi yaptık. Bir tanesi rüya öğretmenimiz Sibel Atasoy'a idi.
Bayıldı, biz de bayılarak seçmiştik zaten... Aşağıda gördüğünüz ağaç kolye ucu...
Yüz yüze tanışmasak bile belli. İşini çok seviyor, ürünlerini zevkle seçiyor. Satış yapmak da onun için yetmiyor, geri dönüp araştırıyor. Ben ihmalkarlık edip, yazamamıştım, ulaştı, çok da memnun kaldık demeye, peşini bırakmadı siparişimizin... Yerine ulaştı mı, sevildi, beğenildi mi?diye... Bayılıyorum işini seven, özenen insanlara...
Yılbaşı arifesinde hediye arıyorsanız, girin bir bakın:http://ayakkabiperisi.blogspot.com

2 yorum:

AYAKKABI PERİSİ dedi ki...

iste ben bu geri donusleri aldigimda, her seye deger diyorum...tum yorulmalara, emege, her seye...sevgili Deniz, umarim yuzyuze tanisma firsatimiz da olur...sevgiler & opucukler...

ps. ufak bri not takipcilerime...web adresim maalesef hack'lenmis, bir sureligine beni blogumdan ve gittigidiyor adreslerimden takip edebilirsiniz...

Tibet'in annesi dedi ki...

evet evet, süper bir hediye oldu gerçekten... sağolsun Ayakkabı Perisi. :)