28 Aralık 2009 Pazartesi

Koptum...















Ikea turu yaptık ya biz hafta sonu... Asıl en güldüğüm noktayı kayıtlara geçmeden atlamayayım.
Dolaştık, şebeklik yaptık, yorulduk. Geldik kafeye. Yedik içtik, küçük hatun, anneannenin kapuçinosunun köpüğüne göz dikti. Verdim 2-3 kaşık. Hala gösterip istiyor. Köpük mü istiyorsun diyorum, başını sallıyor. Ben de gıcıklık değil mi, ne istiyorsun kızım diye bi daha soruyorum. Cevaba yıkılıyorum: Hav hav hav....
Köpükle köpek karıştı... Siz de yani, niye anlamıyorsunuz :))))















( Şu çekiçle vurulan zımbırtının başından kaldırana kadar akla karayı seçtik. Bıraksak sabaha kadar oturacaktı.)



Bu da Yaz'ın tarihinde bir ilk! Anneyle teyze düğüne hazırlanıyorlar. Yaz da kuaförü keşfediyor.
(Bu kız megaloman mı ne??? Aynaları öpüp duruyor. )

8 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Demek Yaz çok sevince Tibet'e de almış :D
Teşekkürler Yazcım, eminim ki Tibet bu oyuncağa bayılacak. Umarım "Anne git anne!"yle birlikte bunu kullanmaya kalkmaz :P

ikiz Bebek dedi ki...

hadi galk galk,hav hav ver :)

Pinky dedi ki...

hav hav mıı? :))) çok şeker :)

dörtmevsim dedi ki...

Aynalari opmesi normal, ben de hem guzel hem de baldan tatli olsam aynen oyle aynalari operim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ha köpük ha köpek, ne var canım bunda:)
Not: Yaz'ın koltuğunu gözüme kestirdim, büyük boyları var mı bunların acep?

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Yerim onu ben ya....:))

YILDIZ dedi ki...

O kadar tatlişkoki o da farkında kendini öpüyor aynalarda;)

füsfüs dedi ki...

hav hav mı? kıyamaaam