10 Aralık 2009 Perşembe

Küçük şeyler...

Üstün Dökmen'in kitabı vardı ve de programı... Bu başlık bana onu çağrıştırdı. Ve de Bülent Ortaçgil'in şarkısını...

Hep küçük şeyler bizi usandıran
Küçük şeyler bizi utandıran

Hep küçük şeyler, küçük şeyler bizi yarıştıran

Küçük şeyler bizi uzlaştıran

Küçük şeyler
hepsi de küçük şeyler...
Bizi yönlendiren, sevindiren, düşündüren....



















İşte rüyalarımın başucu... Küçük şeylerden oluşan... Etkileyen, ışık tutan, pozitif enerji veren ve uyandıran...Her akşam rüyalarıma şahit oluyorlar. Biraz farkındalığı hak ediyorlar...


















Bu da Yaz için küçük bir şey... Pino'nun blogundan aldım. Eve götürdüm, kalın, sıvama bir davetiyenin üzerine yapıştırdım. Ve Yaz'a evin detaylarını tanıttım.
Bize ilham veren küçük şeylerimiz bol olsun...

3 yorum:

bestofbeste dedi ki...

superrrrrrrrrrsin tatli anneeeee

Deniz dedi ki...

yok canıııım o Pİno'nun süperliği

Adsız dedi ki...

Εxcellent pоst. Ι was checkіng constantly this blog anԁ I am impressed!

Veгу usеful infoгmatiοn specifically the
last pаrt :) I care fοr such info a lot. I waѕ sеeking this partіcular
info for а very long time. Thank yоu and best of luck.


Have a look at my blog - Seopressor Version5