21 Aralık 2009 Pazartesi

Rutinlerimizde değişiklikler oluyor!


















Örneğin sabah 08.30'da uyanan concon, 3 gündür 07.00 dedi mi ayakta. Bu sabah, sütünü vermeye gittiğimde, ki genelde bu sütten sonra tekrar uyur, bana ne dedi beğenirsiniz?Otuğğğğ... Bu artık böyle olacak anlamına gelmiyordur umarım.










Gelelim kahvaltıya... Yumurtayı artık, bulamaç yapmadan yiyor ve bayılıyor. Mmmmm diye diye yiyor. Beyaz peynir hala bir tabu. Ağzına değdiği anda aynen dışarıda.


Bir süredir banyomuzu büyük küvette yapıyoruz. Babamız tutuyor, ben de küvetin kenarından sabunlayıp, şampuanlıyorum. Baba pazar çalışınca, birkaç gündür de banyo yaptıramamış olmanın suçluluğuyla tek başıma yaptırdım. İdare etmesi zor olabilir diye düşünmüştüm çünkü başta, hem kaymasın diye tut, hem şampuan yap falan. Neyse yapabiliyormuşuz.




Bu sevimli ördek aslında beni çok korkutuyor. Zaten daha etiketi bile duruyor. Daha hiç bulaşmadığım bir alan. Daha var deyip duruyorum ama bloglardan takip ettiğim, insanlar başlamış hafiften. Ben de aldım ördeği, dursun şimdilik. Biraz da kadının benden habersiz ve bilinçsizce kullanımından korktum herhalde. Dolabıma koydum, gizli bir köşeye. Hafta sonları ufak ufak deneriz. Bu arada bizimki, artık kakasını gidip, salon masasının altında yapıyor. O sırada da kimseyi yanına yaklaştırmıyor. Bu hafif hafif başlamaya hazır olduğu anlamına gelir mi acep?

Bu da ev dekorasyonundaki değişiklikler... Biblolarımızın rengi ve ahengi çok farklı artık.







Ve gece uyurken... Ben bunca zaman boşuna mı ninni söylerek çenemi yormuşum. Şimdi İkea taburesine kafamı koyuyorum, onun göz hizasına geliyorum, öyle göz göze bakışarak uyuyor.
( Uyanık babadan duydum, sessiz kalarak uyutma yöntemini )

7 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

ördeğin ne olduğunu çok geç anladım:)

ELİF dedi ki...

bi tane tabure alsana banyoda oturması için, şu ikeanın mavi noktalı olanları ideal. ben ona oturtuyorum, kendim ayakta yıkıyorum çok rahat oluyor.

sedaca dedi ki...

bak tek başına yıkamış bi de fotoğraf çekmişsin, daha ne olsun :)))) valla tebrikler...

Deniz dedi ki...

kutucum, bezsiz dönem bakalım nasıl olacak da başlayacak?

Elif, bahsettiğin şey kenarları olan bişey mi? Çünkü tabure gibi bişeyden o hoppidik hoppidik yapar. Aslında bugüne kadar bunun çözümünü aramamıştık, babası mayo şortunu giyip, bu paylaşımı yapmayı seviyor diye... Bİ de bana aaaa ne bencilsin, bensiz yıkadın dedi: )))) Ama babamız yanımızda olmadığı zamanlar için bir formül ayarlamalı...

Sedacım yanlış anlaşılmasın, fotoğraf benim tarafımdan ama babasıyla yıkandığı bir gün çekildi:)))

Ghanima dedi ki...

çok tatlı maaşallah:)

minimalist dedi ki...

yeni dekorasyonunuz süper; ee dekoratörden belli :))

Deniz dedi ki...

teşekkürler Ghanima


Ya ne demezsin, çok minimalist değil mi?