22 Aralık 2009 Salı

senden,benden, bizden...












Senden: Toz almaya devam... Çok hamarattır kızım benim çok.









... Aman da aman, bir sevgi kelebeğidir aynı zamanda...



Benden: Manikür setimi yanımda getirdim, öğlen bir ara bulursam burada halledicem. Yok yok, evde vakit bulacağım yok... ( Aman Yazcım yanlış anlama, senin için saçlarımı süpürge ettim sözünü asla duymayacaksın benden... Sen de, ben mi doğur dedim sana demezsin herhalde di mi?)



Bizden: Kocacım sevgi sözcüklerine yenilerini ekledi.
-Bayan Geveze... - Sen zaten şimdi blogunla ilgilenirsin...
- Bazen antidepresan gibisin, bazen depresan...
Ne kadar yaratıcı diil mi?
Seviyor beni bu adam, kesin çok seviyor;-)

8 yorum:

bestofbeste dedi ki...

hehehehe su manikurcuyu acansa cagiralim diye cok soyledim ama... pedikuru de masanin altinda biz calisirken yapabilir :O))

sedaca dedi ki...

tabiki seviyor, onların sevgi sözcükleri böyle yaratıcı oluyor, itiraf et duyunca kikirdemişsindir :) hamarat kızım benim, aferin ona :)

Deniz dedi ki...

ya ofise gelen manikürcü varsa, öğlenleri çağıralım gerçekten, ya da biri manikürcü sepeti.com diye birşey kursun...

Sedacım , kikirdemez miyim? YAratıcı kocam benim

Bellek Kutusu dedi ki...

Aaa süper iş fikriymiş:)))

minimalist dedi ki...

Yaz Hanım bizim eve de bir el atıverse :)) Buarada ben de zaman zaman ojemi ofiste sürüyorum; ne yapayım o zaman bozulmuyor.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Dedim işte kız olsun çamurdan olsun diye,afferim ona,bu arada ofiste manikur fikrine de bittim:))Herkese böyle ofis dilerim:))

Murat dedi ki...

hala daha derin bir şoktayım, etmediğim laf bana mal edildi; üzerine Bay Geveze denildi ve hepsi sineye çekildi.. Aşık mıyım neyim?

Deniz dedi ki...

Keramet ofiste değil kaymaklı kadayıfcım... İki arada,bir derede, öğle arasına tıkıştıranda...


Bi mukabele kocacım