19 Ocak 2010 Salı

2 dakika 17 saniye...

Dünyanın her yerinde bütün insanlar 2 dakika 17 saniye boyunca oldukları yerde düşüp uyuyuverirler ve herkes gelecekle ilgili hayatlarından bir bölüm görür. Tüm dünyadaki en popüler soru:"Sen ne gördün?" haline gelir. Bu diziyi keşfettim sanıyordum ki, meğer dünya çalkalanıyormuş bu diziyle... Lost'un yapımcılarının projesiymiş zaten. Benim trendlerin takipçisi kardeşim(full moon) bana dedi ki ohoooo, biz bilmemkaç bölümü devirdik bile...
Lost'a ben önce başlamıştım, Prison Break'e Murat... Senkronize olamamıştık . Bu kez inşallah aynı anda başlayacağız seyretmeye...

10 yorum:

ELİF dedi ki...

Ben Lostu çok sevdim ama prison break bağlamadı beni, dur ben de bakayım bu flashforwarda..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bizdede kociş başladı ben başlayacağım..inşallah :(

funda dedi ki...

6. bölümdeyim lost daki gibi dehşete kapılarak izliyorum...

Full Moon dedi ki...

Super super super... İkiniz de bayilacaksiniz bence... Sen bana Lost'u zor bella baslatmistin, inadimi su an anlamam mumkun degil...

YILDIZ dedi ki...

Deniz gerçekten çok güzel nasılsa daha ilk sezonda,yetişebilirsin bize:))))

minimalist dedi ki...

Lost'a hiç başlamadım yorumlardan anlaşılan bu da o tiryakilikte hiç başlamayayım ama soru da çok ilgimi çekti?

Deniz dedi ki...

ne heyecanlı: ) lost boşluğu dolsun artık

Fatih dedi ki...

Valla bende şuan keşfediyorum :) İzlemem lazım konusu ilginç.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Flashforward kesinlikle çok beğendim, mart sonu devamı geleceğinden bir anda bitirip seyretmek istemiyorum,çok beğeneceğini tahmin ediyorum...

Adsız dedi ki...

merhaba,
bende seyretmek istiyorum ama nasıl , nerden takip edebilirim.netten indirince kesik kesik seyrediliyor :(