29 Ocak 2010 Cuma

29.01.2010

" İyi ki doğdun babannecim, bekle yarın geliyoruz kutlamaya!"

~~~~~~~~~~~~~
BALKIZ



Babaannesi hep Yaz'a balkız der. Bizim evde de taa ne zaman aldığımız bir BALKIZ kitabı vardı.Niyeyse bugünlerde kıymetlendi. Elimizden düşmüyor. Bu arada kitaptaki kızı biz Balkız diye okuyoruz, o ısrarla Beste olduğunu iddia ediyor.
~~~~~~~~~~~~~
SÜT CANAVARI

Korkmuştum bir ara Aptamil'den süte geçerken... O çok lezzetli geliyor ya, sütü yavan bulup da sevmeyecek diye. Ama şimdi bir süt canavarı yetişti. O kadar çok süt içmek istiyor.
Doktor fazlası kansızlık yapar dedi.
Ama illa da süt istiyorum diyen bir bücüre nasıl vermeyeceğim ki?
~~~~~~~~~~~~~
SABAH OTURMASINA DA BEKLERİZ!

Tamam, alıştık gece oturuyoruz yanında uyuyana kadar. Ama bu da yeni çıktı. "Sabahın köründe mesela 06.00'da uyanıp, anniiiii, otuuuuğ diye çağırmak."
Ağlar, ağlar susar mantığını da hiçbir zaman yapamadım zaten.
Artık bi de sabah oturmasına gidiyorum hanfendiye...
~~~~~~~~~~~~~
"I CHANGE THE FUTURE!"
Ve geldik Flashforward'da 9. bölüme süpermiş valla...
10 da bitince nasıl bekleyeceğiz Mart'a kadar...

- Milyonlarca insanın kaderini bir poker oyununun sonucuna mı bağlıyorsun?
-Tanrılar bunu her gün yapıyor.
-Zar,satranç. Hoşlarına ne giderse...
.............

-Gelecek zaten gerçekleşti.

İşte birkaç replik... Şu laflar bile izlettirmez mi?


12 yorum:

funda dedi ki...

babaanneye nice sağlıklı yıllar olsun :)
o ağzında memeli yavru da tam yemeklik gıdıdan :)
maşallah :)

Full Moon dedi ki...

Canan teyzeme nice guzel yillara diyorum. Yaz yerim senin Bette diyen dilini... Bu süt icişle bize bir iki seneye tepeden bakar artik Yazcim

Bellek Kutusu dedi ki...

Nice mutlu yıllara:)
Süt kutusuyla nasıl da sobelenmiş:))))

Pinky dedi ki...

Nice nice sağlıkılı yaşlara :)

güzelmiş sabah oturmaları. ne ikram ediyor süt mü? :)

ikiz Bebek dedi ki...

Nice mutlu yıllar babaanne,balkız kitabı çok şeker görünüyor,sütün nerde olduğunu biliyor cimcim,bu arada bende seyretmeye çalışıyorum,4.bölümü izledim

YILDIZ dedi ki...

İyi ki doğmuş Balkızın babaanesi;)

Deniz Flash Forward gerçekten güzel gidiyor ama çok uzun bir ara verdiler.

ELİF dedi ki...

ya bi türlü alamadık şu dizinin cdlerini..

Ayse dedi ki...

Merhaba güzel kardesim, ben almanyadan Ayse. Almanca Moda Sayfam icin Türk okuyuculari ariyorum cünkü bir kac gün sonra türkcede eklicem. Ama türkce okuyucularim olmadan yapmam. Ondan simdi sen bana lasimsin. Eger sayfami takip ve followerde ekleye bilirsen cok cok sevinirim. Seni kocaman öpüyorum.

Ayse

elif ada dedi ki...

Hem iadeyi ziyarete hem de bu güzel kızı yanaklarından öpmeye geldik. Bu arada kitabı ne güzelmiş. Biz de isteriz... Babaannenin doğumgününü de en içten dileklerimizle kutluyoruz

Odil Sezen Metin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Odil Sezen Metin dedi ki...

Babaannenin doğum gününü kutlarım, nice huzurlu ve mutlu yıllar dilerim..
Ah bizde şu sütü sevsek ya; diline bile dokundurtmuyor..(maaşallah Yaz'a)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

kadayıf abisi de sütçü beygiridir,boy uzatır zihin açar,afiyetler olsun,babaanneye nice yaşlar olsun..