18 Ocak 2010 Pazartesi

Beybeee

Pazar günü ana-kız bütün gün evdeydik. Oynamadığımız oyun, yapmadığımız maskaralık kalmadı. Bunlar benim bebeklerim. Bir zamanlar koleksiyonunu yapıyordum porselen bebeklerin...
Tabii normalde, bücürümün yetişemeyeceği yerlerde, City Of Angels gibi tepelerden seyrediyorlar bizi...
Bunları indirdim bakalım ne yapacak diye? Çıldırdı tabii... Beybee, beybeee diyip dolandı etraflarında. Sanki incinebileceklerini de düşünüp, fazla hırpalamadı. Buklelerini sevdi. Şapkalarını alıp kendisine taktı.









































Özlemişim bebişlerimi... Romantik romantik bakışlarını, kıyafetlerini... Artık gözümün önünde duramıyorlar ya...






































...................................................

Başka neler yaptık dün?

Klasik tepişmeler, gıdıklaşmalar, kucaklaşmalar, çığlıklar, öpüşler, koklamalar, resim yapmalar dışında.... Rujla kendimizi kedi yaptık mesela... Gülay söylemişti, çok eğlendik diye. Biz de ilk aşamada eğlendik, ama ruju ele geçirme inadından sonra vazgeçtik. Kare, daire, üçgen kelimelerini kendimizce söylemeyi öğrendik. Bir de bayıldığım birkaç tepki oldu ki yazmadan geçmeyeyim:
Dün sabah kalktı, babasını içeride bulacağından gayet emin... Oysa ki babası erkenden işe gitmişti. Geldi salonun ortasına, ellerini sorar gibi açarak -babaaaaa??? dedi. Gel de yeme...

Bir ara saklambaç oynamaya başladık. Üç beş tur oynadık. Saklanma sırası bendeydi. Saklandım. Ne gelen var, ne giden... Önce bulamadı sandım, anne nerdeee? diye sesimle bulmasına çalıştım.
O da ne? Bizimki gitmiş odasına başka oyuna geçmiş. Ben öyle saklandığım yerde unutuldum, kalakaldım:)))

Baby TV seyrediyordu hanımefendi. Laf attım birkaç kere, yok... Hiç duymuyor sanırsınız. Çizgi film bitti, yazılar çıktı, tüm sevimliliğiyle yanıma gelmez mi? Anniiiii....
Az üçkağıtçı değil bücürüm....

3 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

bebekler muhteşem!

YILDIZ dedi ki...

Oh anne kız takılmışsınız;)

Yalnız şu yeşil elbiseli beybeyee bayıldım:))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

saklambaç oynamasını yerim ben onun yaaaa...