18 Ocak 2010 Pazartesi

Derinlik Sarhoşluğu


















Forum İstanbul'daki Turkazoo'ya gittik cumartesi... Bu kadarını beklemiyordum açıkçası. Tabiri caizse biraz dandik olacağını düşünüyordum. Ama hiç de fena değilmiş. (Yurtdışındaki örneklerine fırsat bulup da gidemedim, karşılaştıramayacağım gerçi...)
Kapıda greenbox önünde ziyaretçilerin fotoğraflarını çekiyorlar, bir köpekbalığıyla birlikteymiş gibi, çıkarken vermek üzere. Bu enteresan... Sonra belli zamanlarda, dalgıç gösterisi oluyor. Çocuklar ağzı açık seyrediyorlar. Kocaman balıklarla karşılaşınca, Yaz'ın ağzından ilk defa büyüüü (büyük demek oluyor) kelimesini duydum. Ve her tarafa bakıp bakıp fuuu dedi:- )
Giriş parası çok ucuz değil. 25TL. Ama orayı döndürebilmek için böyle bir para almaları gerekiyor sanırım.
Çıkışta hemen bitişiğindeki CookCafe'ye gittik.Hem yemekleri lezzetli, hem de ortamı güzel.
Magnolia Pudding denen, patentini aldıkları özel bir puding yapıyorlar.
...............
Bütün hafta evde kapalı kalan kuzucuğumun ufkunu açmak için çok iyi oldu bu gezi...













video

5 yorum:

Full Moon dedi ki...

Ben de cocuklar gibi eglendim gun boyunca... Dusunun artık Yaz'ı... Akvaryum cok basarili. Coluk cocuk demeden herkesin gidip gormesi guzel olur... Cafe'deki fotoya bayılıyorum anne-kız. Yaz'ın poz verme olayi da kopariyor beni :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yazın dudakları hep 333 olmuş, süper:)

ikiz Bebek dedi ki...

Tünel kısmı,havasız,bizim civcikoğlan orada avazı çıkana kadar bağırmıştı,düşün cümbüşü :)

Deniz dedi ki...

Kutucum nasıl anlatacağım yazarak bilemiyorum ama, o ıslık çalar gibi bir hayret ifadesi. Üf be gibi ya da içine hava çekip vaaaay ifadesi yapmak gibi. Çok anlaşılır oldu farkındayım:)))))))


Özgecim, bizimki tünelde yürüyen banttan atlayıp, kenara, kenardan atlayıp yürüyen banta geçme telaşındayı:))

sedaca dedi ki...

sürekli konuşuyo o dudaklara bak diyecektim sen anlatmışsın ifadenin ne olduğunu
yerim o dudakları ben :))