21 Ocak 2010 Perşembe

Dudaklarınla kalbimi deldin...

Biliyorum, her sabah çıkarken yaşadığımız inatçı, hırpalayıcı ama biraz da yaygaracı ağlamalarına benzemiyordu bu kez.Kapının önünde yarım saate yakın şapkalarla oynadıktan sonra eşikten tam adımımı attım, sen de anniii diye peşimden geldin. Ben canım sen nereye? dedim ve dememle dudakların öyle bir büzüştü, öyle içten bir burkulma geldi ki yüzüne... Hıçkırık bile çıkamadı dudaklarından...Kalbim cam kırığı gibi parça pinçik oldu. Kucağıma aldım seni, sarıldım, sarıldım, bağrıma bastım. Ne hissettin bilemiyorum, annem onunla gitmemi istemedi mi dedin içinden... Elimde olsa, seni cebime sokar öyle getiririm...
Bir gün büyüyüp de, bu satırları okuduğunda bu sabah neler hissettiğimi bil istedim. O gün, okuduktan sonra da yanımıza gel, sana yine sıkı sıkı sarılalım, olur mu?
(Bu fotoğraf o ana ait değil. O dudak büzüş, kafamda kaydedildi.)
Bu şarkı sana....













▶ ▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶


Bazen sana öğretmeye çalıştığım bir şeyleri bambaşka bir zamanda yapman beni şaşırtıyor. Ama başkalarının sana öğrettiği şeyleri, hiç ummadığım bir anda görmek daha da şaşırtıcı. Babacığın sana elini çizmeyi mi öğretti? Aferin size :)



▶ ▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶


Akşam Murat'la başladık Flashforward'a... Gerçekten acayipmiş. 3.bölümü bitirdik. Epey kafamızı kurcalayacak sanırım...


7 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

bizim için en can yakıcı şeylerden biri bu işte ve hatta en önemlisi... şu ara bırak onu evde bırakıp gitme sıkıntısını, bir de evin durumu yüzünden haftanın bir kaç günü görebiliyor olmak o kadar içimi acıtıyor ki... çok iyi anlıyorum seni :(
bu arada videoyu çalıştıramadım. bir ara geleyim yanına :)

Full Moon dedi ki...

Sarki cok guzel olmus, tam da durumu anlatiyor. o minik yurek eminim ki senin onu isteyerek birakmadigini hissediyordur. gecer bu duygular di mi insandan insana... icin rahat olsun canim

meltem dedi ki...

tüm çalışan annelerin maalesef ortak yarası ama üzülme eminim ilerde seninle gurur duyacaktır

Odil Sezen Metin dedi ki...

Yüreğimi çok acıttı bu yazın:(
Bir gün yazdığın satırları Yaz okuduğunda Koşarak gelip sımsıkı sarılacak sana ve babasına..
Sevgiler..
(Bu arada hep yazıcam unutuyorum Kuzucuğunun ismi çok güzel)

Odil Sezen'in Annesi Fatma..

Bellek Kutusu dedi ki...

Elini çizmeye çalışmasına bayıldım:)))

ELİF dedi ki...

Kıyamam ikinize de.
Dizinin cd siparişlerini verdim bugün alacağım, heyecan bu akşam başlasııınnn:)))

ikiz Bebek dedi ki...

Elini çok güzel çiziyor,aferin ona boyuna bakmadan neler neler yapıyor.