26 Ocak 2010 Salı

DÜN,16.00'DAN SONRA...

İnanmayacaksınız ama serbest kaldık.
Önce bir şaşırdık, afalladık. Sonra çıktık yola... Acaba yolda bizi neler bekliyor diyerekten...

Şöyle bir sahile doğru yürüdük. Üşenmeyip, kafamızı sahile uzattık.
Her şey ne kadar farklı gözüküyordu. Beyazın gölgesinde...Ortaköy'ün sakinleri ve misafirleri bu güzelliğe şahit olmak için oradaydılar.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Sonra mı?
Sürpriz yapmaya doğruca eve...
Erkenden görüp de şaşırsın diye beni.......sonra bütün bebekleri yukarıdaki raftan indirdik.
Daha var mı diye gözümüz yukarıda kaldı.
Sandalyelerimizin üzerine bir yastık ve battaniyemizi koyarak -e (ev) yaptık.
İçine girdik.
Salondaki yastıkların hepsini yere indirdik. Çıldırdık.
Babamızı yastıkların altına sakladık.
Keşke hep 2 saat erken çıksak diye düşündük:-)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Biliyorum artık bu bücürlerin beni şaşırtamaması gerekiyor,
ama şaşırıyorum.
Dün babası, portakal soyarken, kenarda duran portakal tabağını gördü.
Siz de mi portakal soydunuz dedi.
Ben de -hayır dedim.
Benim küçük tatlı cücem atladı: "Güüü.." dedi.
Evet Gül soymuştu.
Artık bize akşam haberleri gelmeye başlayacak anlaşılan.
.............
Artık kağıt parçalarını, ya da çöp olduğunu düşündüğü şeyleri çöpe atıyor.
Çok komik bir görüntü. Kapağını açıyor, içine atıyor, kapağını kapatıyor.
Büyük insan sanki. Geçen gün hiç açılmamış bir kuru kayısı paketini attı ama neyse...
Aklıma Tibet geldi. Babasının çok önemli bir evrağını çöpe atmıştı. Çöp konusuna bir önlem almak lazım...
............
Altını açmak, özellikle kaka yaptıktan sonra imkansız hale geldi.
Yalvarıyoruz, oyunlar buluyoruz. Yok...
Bir punduna getirip açmaya çalışıyoruz.
Neyse duyduğuma göre bu süreç de geçici...
............
Bugünlük bu kadar. Bakalım gün boyu kar daha da artacak mı?



11 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Keşke söyleseydiniz ben de size katılırdım, buradan çıktığımda saat 16.10'du zaten :(

Tibet'in de böyle bir dönemi olmuştu evet :P babasının evrağını attığında çıkan depremi de unutmadım hala :D neyseki geçti artık, şimdi yere atıyor :P

Şu bezini açtırmama olayı ilginç! Bir arkadaşım bir yerde okumuş, kendilerinden bir parça kabul edip, onu bırakmak istemiyorlarmış?
Herşey gibi o da geçiyor, şimdi bizimki kakalı bezini görmek istiyor :P

ELİF dedi ki...

Dedim ki geçen gün Ulaşa:) Şu Pazarları 3 gün yapsınlar, neyse parası ver gözünü seveyim:)))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

:D
erken çıkmak hepinize yaramış :))
bayılıyorum yaz'ın fotolarına bakmaya. çok tatlı, çok şirin :)

YILDIZ dedi ki...

Onca bebek yetmemiş hala gözü yukarılarda bızdığın;)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Ohh ne güzel çıldırmışsınız:) Kahkahalarınız eksik olmasın hiç evinizden..
Bizde bulduğumuz herşeyi çöpe atıyoruz ne geçerse elimize:)
Sevgiler.

Deniz dedi ki...

-Sibelcim, biz de bilmiyorduk aşağı yürüyeceğimizi bi baktık kaptırdık, kendimizi aşağıda bulduk.

-Elifcim söyle kocana yapsın:-P

-Baharcım erken çıkmak süper bişey...
2 saat bile çok şey değiştiriyor.

-Yıldızcım, bızdığın gözü hep bi yerlerde, ne diyosun:) Ona bakarken öbüründe, öbürüne bakarken berikinde

Deniz dedi ki...

-Fatmacım peki ne yapıyorsunuz, nasıl engelliyorsunuz??
Ben çöpü dışarı balkona mı çıkartsam diyorum ama bu havada da gir, çık gir çık nereye kadar

Pinky dedi ki...

nasıl sevinmiştir, çığlıklar atmıştır şeker kız :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yaz bize gelsin, odam bir sürü çöpe atılacak ıvır zıvırla doldu, yardım eder bana:)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

serbest kaldık deyince anlamadım.bi afalladım.
bez açmak zor oluyor hakkaten,kaçıyordu bilge de.yazdan beri hep yıkıyorduk,ancak yıkayarak değştrebiliyorduk.
demek güü kullanmış bıçağı akıllı bıdıklar:)öpüyorum.

ikiz Bebek dedi ki...

güzel bir gün olmuş,evet evet,bizimkilerde gidip çöpleri atıyorlar,benden gizli gizli gidip bu çöpppp diyerekten bişiler atıyorlar ama şimdilik nedir diye çöp kutusuna bakmadım,daha doğrusu bakamadım,çöp kutusunu açmaya korkuyorum,kakalı bez kokularından :)