20 Ocak 2010 Çarşamba

Giyim-kuşam

Bu hafta annelerin dünyası'ndaki olayımız, önce ne tarz bir anne olduğumuzu seçmek, ondan sonra da polyvore.com'dan kendimizi yansıtan bir kombinasyon yaratmak... Birben sayesinde polyvore'u da keşfetmiş oldum. Meğer moda bloglarındaki bu kombinasyonlar böyle yapılıyormuş :) Anneler bilir, sabah eteğinizden ayrılmayan bir bücür varsa hazırlanmak zahmetli iştir. Polyvore hadisesiyle rahat rahat giyip çıkartıyorsunuz, oturduğunuz yerde: )
Deniz'in stili
Ya bu arada giyim-kuşam konusunda çok merak ettiğim bir soru(n) var: Bizim tıpış tıpış çamaşır makinesine giden çoraplarımız, niye geri dönerken teker teker geliyor? Sabah Murat'la çoraplarımızın peşine düştük resmen. Şadiye abla biraz dalgın mısın şu sıralar :))) Çorapların teki Murat'tan teki benden çıkıyor...

















Laf giyim, kuşamdan açılmışken, iki kelam da kozmetik konusuna gireyim. Bazen biz kadın mahlukatları bir sürü kozmetik ürünü alıyoruz, kimi işe yaramıyor, kimini beğenmiyoruz, bir kenarda unutuyoruz. Çekmeceler doluyor taşıyor. Sonra da yıllandı, bozulmuştur diye atıyoruz. (Ya da atıyoruz değil mi diye sorayım, ben öyleyim şahsen) Son zamanlarda keşfettiğim ve çok memnun kaldığım üç üründen bahsetmek istedim. Aldığıma değen ürünler oldukları için...
Birincisi, Schwarzkopf'un fotoğrafta görmüş olduğunuz saç bakım ürünü. Banyoda, saçlar ıslakken kullanıyorsunuz, sonra durulamıyorsunuz. Bakım ürünü ama aynı zamanda şekillendirici. Çok başarılı tavsiye ederim.
İkincisi Garnier'in şu reklamları dönen gözaltı zımbırtısı. Ferahlatıyor, rahatlatıyor, sanki görünüme de (morluklar açısından) iyi geldi.
Üçüncüsü Avon'un Glimmerstick göz kalemi. Benim en önemli malzememdir, siyah kalem. Ama çok zor bulurum iyisini... Ya doğru dürüst çizmez, ya hemencecik yok olur. Bunu sevdim gerçekten...

Ne oluyor kardeşim moda blogu mu bu?!! Biraz da Yaz'dan haberler... Dün kar yağarken, evi aradım, - canııım kar yağıyor seyrediyor musun dedim. Ne yapmış biliyor musunuz? Telefonu alıp pencereye götürmüş, telefonu pencereye tutmuş. Bana göstermeye çalışıyor. Tatlım o 3G telefon değil ki, nasıl göreyim :))))
Bir de akşamın komedisini aktarayım ayaküstü. Küçüğüm, babasını akşamları göremedi 5-6 gündür. Babasının konserlerinden dolayı. Dün ikimiz birden evdeydik. Nasıl farklı bir neşe, ikimizi bir arada görmekten nasıl bir şımarıklık. Saat 21.30 olmuş, hadi kızım, yatalım diyorum ıııı-h diyor. Babası da özlemiş, konuşturmak istiyor ya cadıyı ne dese beğenirsiniz?
-Yazcımm eğer yatmak istemiyorsan HAYIR de... Hadi desene bi...
-Muratcımmm eğer sen uyutmak istiyorsan EVET de (desem ben de :)))

12 yorum:

Full Moon dedi ki...

Hayır desin de gorun gununuzu :)

Sen Gelince dedi ki...

Ah yerim ben onu:) Kar olayından bahsediyorum:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

Schwarzkopf'un ürününü ben de kullanıyorum. tek kelimeyle süper..

YILDIZ dedi ki...

Deniz yerim ben o bıcırık kızını,telefonu tutmuş demek:))

Göz altı ürünü rahatlatmak açısından iyi dediğin gibi morluklara da iyi geldi gibi;)
Saç ürünü dedin mi ben hemen merak ederim,hemen ürünü denerim.Bende de var aynı göz kalemi çok memnunum.

minimalist dedi ki...

tavsiye ürünlerini değerlendireceğim...

Odil Sezen Metin dedi ki...

İyi geldiyse bende eşime alıyım yahu, göz altında az biraz morlukları var..
Yaz'ı şimdi gelip ısırabilirim..

Bellek Kutusu dedi ki...

Şu Garnier'in ürününü ben de çok merak ediyorum.

Pinky dedi ki...

telefonu cama tuttu demek bıcırık kıız :))

ikiz Bebek dedi ki...

Tarzın çok hoş,çok beğendim,göz kaleminde birde denemediysen mac'i dene derim.
Yaz'ı üzme 3G'ye geç derim :)

Deniz dedi ki...

Mac'i de deneyeceğim...
O kadar teknolojik olamıyorum ben İkizim Bebeğim :)

Deniz dedi ki...

3G açısından demek istemiştim :)

ikiz Bebek dedi ki...

3G yaz 2323'e gönder ehe ehe :)