8 Ocak 2010 Cuma

Kızım gözün kapalı gidersen ne olur?


















Conconum, 'nerde?' oyununu çok seviyor. Bütün yaşıtları gibi... Bir parçacık bez bulsun, hemen kafasına kapatıp, soruyor. "neeğde?" Biz de ona ayak uydurup, Yaz nerdeee? diye soruyoruz, çok seviniyor.
Bu sabah giyinme telaşımın ortasında, sen kafana kapat benim tişörtümü, ortalarda körebe şeklinde dolaş. Daracık yerlerden de bu şekilde geçmeye çalışınca, olan oldu tabii.. 1.80 uzandı yere... Kıyamet koptu. Bir de zaten az sonra çıkacağımı anlıyor ya, ağlama uzuyor da uzuyor. Kucağımdan inmiyor. En son uygulamalı bir gösteri yaparak, onu güldürmeyi başardım. 'Bak sana ne oldu göstereyim' dedim. Aynı tişörtü kafama koydum, göremiyorum göremiyoruum diye odada dolanmaya başladım, sonra ay diyip atıverdim, kendimi yere... Hah gördüm, gördüm güldün işte :))))

(Zaten bu sabah mesaileri sayesinde yakında işe pijamayla gelmek zorunda kalacağım.)
















Bu akşam da, birlikte çalışacağımız bir konu var. Doktorculuk. Çaktırmayın, yarına doktor kontrolümüz var,18.ay... Ve de aşımız. Geçen sefer başına gelecekleri önceden anlamış, bütün koridoru inletmişti. Doktorumuz Ayla Hanım da o kadar şeker, yumuşacık bir kadın ki aslında... Ama bizim cadı, yıktı ortalığı... Bu akşam eve bir takım resimler götürüp, anlatacağım ona. Doktor, hemşire, aşı vesaireyi... Bir tek şey anlatmayacağım, kazık kadar çocukken çiçek aşısı yapmaya çalışan doktorundan kaçan, kadının evinde( aynı zamanda muayenehanesi) fır dönen annesini;-)










resimler:istock

7 yorum:

Pinky dedi ki...

oyy minik şeker. gülmüş ya geçmiştir unutmuştur herhalde. doktorada güle oynaya gider inşallah. doktorculuk işe yarar :)

ELİF dedi ki...

ya bu afacanlar sayesinde yapmadığımız şebeklik kalmıyo valla, beni dışardan izleseler var ya" aaa kadına bak ne manyak hereketler yapıyo" derler:))

ikiz Bebek dedi ki...

Deniz süperdi,uygulamalı göstermissin bayıldım bu işe.
Bu arada bizimkilerde sırayla doktor komasına giriyorlar,bir ay biri,diğer ay biri yıkıyor ağlamalarıyla.

İlknur dedi ki...

Su anlatma isi siz de ise yararsa ben de kesin deneyecegim. Hastaneye girince basiyor cigligi daha doktoru gormeye gerek yok. Oyle kotu bir deneyimimi olmadi diyecegim ama vaktiyle o anlamadan yapilan asilarin acisini cikariyor galiba.

Deniz dedi ki...

-Evet Pinkycim umarım işe yarar.

-Elif sorma ya, komşu kadın sesimi duyuyorsa, deli diyordur valla

-Özgecim,sizin doktor maceranız da x2 tabii, kopan kıyametler de: )

- İlknur,bizim bir dikiş maceramız oldu,ondan diyeceğim... ama ondan önce de kıyameti koparıyordu. Haklısın bence vaktiyle yapılan aşıların acısını çıkartıyorlar

Odil Sezen Metin dedi ki...

Merhaba.. Nerde? oyununa bizde bayılıyoruz, bazen battaniyeyle yapıyoruz dolanıp yerlere düşüyoruz:)
Doktorculuk oyunu iyi fikir inşallah işe yarar..İşe Yararsa oyununuzu çalarım artık iznin olursa...

Bellek Kutusu dedi ki...

Haklı Yaz, ben bile doktora gideceğim zaman hala sinir stres yapıyorum....