13 Ocak 2010 Çarşamba

Kızıma reklamcı olduğumu söylemeyin...


















Dün yine bir çekimdeydik. Sabahın köründe çıktım evden kuzucuğum haliyle uyuyordu henüz.









Unkapanı'nda İMÇ'nin karşısında bir yerlerde ARI Konak denen bir yer. Orada yaptık çekimi... Kocaman, bahçeli bir konak. Enterasan bir yer. Hem içinde yaşıyorlarmış hala, hem de böyle çekimlere kiralıyorlar. Bir sürü kedileri, köpekleri var ortalarda dolaşan...









Kate Moss ve Sawyer'ın tahtını sallayacak iki modelimiz vardı. İşte çekimden detaylar...


















Şimdiiiii, bir satranç tahtası... Yakışıklı bir erkek, fıstık gibi bir kız... Hadi biraz beyin fırtınası yapalım. Sizce bu ne reklamı olabilir?









Çekim sandığımdan geç bitti her zamanki gibi... Ama neyse ki kuzucuğumu yatmadan yakalayabildim. Bu arada akşamın komik olayı şuydu. Ben apar topar çıktım çekimden, telefon açtım eve, hem onları, hem kendimi yatıştıracağım ya, Murat'a:"Ben yoldayım, Haşim İşcan'ın ordayım dedim."
Murat'ın cevabına koptum gerçekten: "Eeee zaten ordaydın." (Arı Konak Unkapanı'ndaydı ya :))

Evde de, ara sıra beni vukuatlar karşılıyor. Şu meleğimi kırık buldum dün akşam. Dün Şadiye abla günüydü, artık Şadiye Abla'dan mı bilsem, küçük azgından mı bilemiyorum...

9 yorum:

Murat dedi ki...

Merhaba Deniz, Haşim İşcan'dan bildiriyor ve şimdi Ataköy'e bağlanıyoruz. Yaz Hanım'ın son durumu ile ilgili söz sizde Murat....

sedaca dedi ki...

ahahaha, yalnız bak dikkatle dinliyormuş enişte, tamam hadi bekliyoruz diye geçiştirmemiş :))
bizde de şöyle olur o, annem arar ben yoldayken neredesin der, beylikdüzü migrosun oralardaydam, kısaca migrostayım derim güzergahı belirtmek için, cevap gelir ne işin var migrosta :)))

ELİF dedi ki...

ayy güzelmişte meleğin...
Bir de üşüyorsundur sen o çekimlerde, kıyamam sana...

ikiz Bebek dedi ki...

Yaz zaten biliyordur :)
Erkek parfümü reklamı mı?(ehee,ehheee),dondurma değildir herhalde :)

Deniz dedi ki...

Özge sen bu işi biliyorsun;-)

Bellek Kutusu dedi ki...

"Haşim İşcan"dan her geçişte aklıma gelecek bu, süper:))

minimalist dedi ki...

"nazar çıkmıştır" derler...

Odil Sezen Metin dedi ki...

Kesin parfüm reklamı.. Bende reklamcıydım (reklamcıyım), şimdi matbaacıyım mecburen kendimizin olunca.. Yorar insanı ama en keyifli meslektir bence:) Ben daha çok ambalaj tasarımı üzerine ve bazı markaların reklam çekimleri üzerine bir firmada çalışıyordum.. Kolaylar gelsin diyorum..
Yatıştırma olayındaki dialoga çok güldüm :))

Deniz dedi ki...

-Evet Sedacım dinlemez mi, beni gafil avlamak için her an pusuda :)))

-Doğru Elifcim, buz gibiydi, yerler de mermerdi üstelik

-İkiz Bebekcim ve Odil'in annesi, parfüm ve fakat sadece erkek değil. Bravo size

-Gül sen Kutucum gül :))

-Sevgili minimalist, sakarlık da diyebilirler;- )