15 Ocak 2010 Cuma

saçma salak sorular


Dün gece kuzumu uyutmak için karanlıkta, onun yanıbaşında 1 saat geçirince olur olmaz sorular geldi aklıma... Mesela 45 dakika geçtikten sonra, hala gözler faltaşı gibi açık olunca düşündüm faltaşı ne demek ki? Bakıyorum sözlüğe falcıların fala bakmak için kullandıkları taş olarak geçiyor. Pekiyi bu taşlar büyük mü oluyor ki, böyle kocaman açınca, gözleri faltaşı gibi açıldı deniyor? Internette aradım, böyle bir özellikten bahsedilmemiş. Ama bir faltaşı şiiri buldum, hadi bakalım....


Faltaşı
Havada kuş yok

Yaprak kıpırdamıyor


Deniz bi kalıp olmuş

Boşandı boşanacak

Çın çın ötüyor sessizlik
Gerilmiş ko
lum bacağım

Faltaşı gibi bekliyorum

Tıkana
cağım.

Melih Cevdet Anday




Kapüşon ne işe yarar?
Gerçek amacından farklı olarak tabii ki.. Buyrun bakalım...












Her akşam eski bölümleri izleyip duruyoruz, üstelik hala da sıkılmıyoruz. Niye Sex and the City'nin yeni bölümleri çekilmiyor? Film olarak saymıyorum, yine dizi olsun...










Bir çocuk, kitabın hep aynı sayfasını oku(t)maktan sıkılmaz mı?










Bir bücür, poz vermeyi, fotoğraf çektirirken gülmeyi hangi arada derede öğrenir?

6 yorum:

Full Moon dedi ki...

bir bucur bu kadar cinligi ogreniyor da, gulmeyi mi ogrenemeyecek :) cingoz o annesi...

minimalist dedi ki...

Melih Cevdet Anday en sevdiğim şair.
Hakkatten doğru; hatta sen çevirirsin sayfayı o inadına tekrar geri çevirir. Bu kararlılık, ısrarlılık hali sonra sonra yok olur orası da ilginç değil mi?

YILDIZ dedi ki...

Akıllı bücür o,hep gülsün böyle fotolarda;))

Ama benim de aklıma öyle saçma salak sorular gelir.Özellikle kelimelere takılırım bazı kelimeler söylendikçe anlamsızlaşıyor gibi.Bazı kelimelerde nereden dilimize yerleşmiş diye merak ederim.Ben de sendenim anlayacağın;)

Sex and the City için de katılıyorum.10.000 kere izlediğim bölümleri hala izliyorum

Bellek Kutusu dedi ki...

Kapüşonun işlevselliğine bayıldım:)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

o bücür ankarada olsaydı çoktan yeme talebinde bulunacaktım şükretsin ki 450 km var aramızda..

ikiz Bebek dedi ki...

kapüşünları çok severim,her işse yarıyor :)
bu arada evet dizi olsun yine dizi..