25 Ocak 2010 Pazartesi

Tipi-tip...

İlk defa kar gören bir çocuk ne yapar? Dışarıda bazen lapa lapa, bazen tipi yağarken evde ne yapılır?
Biz giydik astronot gibi kar tulumumuzu, gözümüzü karartıp, ananemize gittik. Yol boyunca -ka, -kaa diye seslenen küçüğümle sıcacık b
ir gün geçirdik.
.......
Çocuklar nasıl da dar alanlara, küçücük sıcak yerlere bayılıyorlar... Annemdeki kaloriferin önünde duran koltuğun üstüne koyduk küçüğü
mü... Hem karı seyretti, hem kalorifere dokunarak neredeyse 1 saat kaldı o arada derede.
Ben de böyleydim, penceremin önündeki daracık boşluğa oturur, bakardım dışarı.
........
Aman da aman... Teyzesinin de dibinden ayrılmaz beetee, betteee diyerek...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Gelelim pazara... İnanmazsınız, ben bile inanamadım. 9'u 10 geçe kalktık yataktan. Sanırım 1.5 senedir ilk defa. Biraz hileli oldu aslına bakarsanız. İlk vıyklamada bizim yatağa getirdim (aslında hiç yapmadığımız ve alıştırmadığımız bir şey) o aşamadan sonra, sanırım o aşama 07.00 oluyor, epey bir uyuduk. Pazar kıyağı...
Kahvaltı hazırlarken, tam diyordum ki 2-3 gün yıkamadık, kahvaltıdan sonra yıkayalım...
Bu arada ben kahvaltı hazırlamaya çalışırken ayağımın altında dolaşıyor hanfendi.
Dınınınınıın... Elimdeki, üzerine zeytinyağı ve kekik koyduğum domates tabağı eğil sen, git bücürümün kafasından aşağı dökül! Yani banyo öncesi olması iyi oldu tabii ama görüntüye gülsem mi ağlasam mı bilemedim.
Fotoğrafını da çektim o haliyle...
Ve gördüğünüz gibi bir maydanoz canavarı benim kızım...
Masanın üstünde kuş sütü eksik olsun, maydanoza, domatese dayanamaz.
Önce boğazına falan yapışır mı dedim ama, baktım gayet de güzel kıvırıyor işi.
Benim zeytinyağlı, omega3 kafalı güzel kızım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
501-101:

Bu 501. postumuz olmuş, bu arada da 101. izleyicimiz aramıza katılmış. Ne güzel :)
Paylaştıkça çoğalacak daha nice güzelliklere diyeyim. Ve bu uzuuuuuun postu da artık bitireyim.


8 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Fotoğraflar bir harika! ne güzel dışarı çıkarabilmişsiniz, ben cesaret edemedim ama camdan toplayıp toplayıp evde kartopu oynadık bücürümle :)))

ikiz Bebek dedi ki...

resimleri çok sevdim,özellikle yine ikiniz bir olduğu kareleri.benim civcik hasta olunca ben çıkartamadım onları.bu arada kedili çikolatayı dayanamadıp,yedik civciklerimle,ehe ehe süpermiş,gönderen sağolsun ,postu bol olsun :)

ELİF dedi ki...

Zeytinyağlı bakım olmuş işte saçlarına ne güzel:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne güzel işte saçlarına bakım yapmış annesi:P
Yaz'ın başını sana yasladığı fotoğraf çok ama çok güzel Deniz'cim:)

YILDIZ dedi ki...

Deniz ikinizin koltuktaki fotosuna bayıldım ne güzel bakmış senin küçük bızdık;)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Anne-kız başlarınızı birbiririnize yaslamışsınız ya, bayıldım o fotoya..

minimalist dedi ki...

501. izleyicin olur inşallah kısa zamanda. Zeytinyağlı minik kafa da iyi bir reklam konusu olmaya aday sanki :))

Pinky dedi ki...

çokta sağlıklı olmuş zeytinyağıyla minik şeker :) bayılırım zeytinyağlılara :))