17 Şubat 2010 Çarşamba

Bu köşe Yaz köşesi,bu köşe...

Hilal, çok güzel bir mim başlatmış.
Evinizin bir köşesi ve dinlediğiniz müzik mimi.
Ben iki köşeyle katıldım bu mime.
Bi' tanesi Yaz köşesi... Gece bahçesi karakterleri,
emzirme saatlerinden beri takip ettiğimiz saatimiz ve kitaplarımız.

İkincisi de evimizin antre köşesi.
Paşabahçe'den üçlü set olarak aldığım çiçekler...
Biri daha paketten çıkartırken kırılmıştı, o kadar severek almıştım ki içime oturmuştu.
Welcome diyen küçük melek ve
küçük kardan adam...

Ve çok sevdiğim bir şarkı: Jason bilmemkim söylüyor,
Life


Bu mim kime gider?
FULLMOON, SEDA, YILDIZ, FATMA ve ELİFADA'ya...




3 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

ilki gece bahçesi köşesi,ikinci melek köşesi,karıştırmak istiyorum,civciklerle beraber.

Hilal dedi ki...

Müthiş şarkı, sözleri harika! Geçen baharda bin kere peşpeşe dinlemiştim, tam da hamileliğimin ilk aylarıydı. Ay o zamanlara gittim şimdi Deniz yaa:) Çok tatlısın:) Antredeki çiçeklerle meleği çok sevdim.

YILDIZ dedi ki...

Bu Yaz köşesi de ne güzelmiş dedim,hatta senin farkındalık fotoların vardı ya ne zamandır ben de böyle fotolar koymayı düşünürken bu mim tam cuk oturdu:))

Fotoları çekip,yayınlarım;))