4 Şubat 2010 Perşembe

Bugün de böyle...


Hmmm annem -boo(t) almış bana. Pek de şıkmış ama çok para harcamamıştır umarım.
Dur şu faturayı kontrol edeyim.

Bugün annemle babam pek bi iltifat ettiler bana, bakayım şöyle baştan aşağı bi'...
Nedir onları bu kadar hayran bırakan?

~~~~~~~~~~~~
Bu da Arko Nem Gliserinli El Kremi reklamı...
Yarışma yapmıştık hani... Bu ne reklamı diye :)


~~~~~~~~~~~~

Zzzzzzzzzzz!
Bu sabah hiçbir taktiğe gerek kalmadı. Çünkü 08.20'e kadar uyudu. Tam evden çıkacağız, paltolarımızla kapının ön
ündeyiz,
-annniiiiiii diye bir ses. O aşamadan sonra içeri gitsem kıyamet kopacaktı ve geç kalacaktık.
Çıktık valla, ne yapayım.
Hangisi daha fena bilemiyorum, sabah oyalamaya çalışmak mı,
göremeden çıkmak mı?
Bugün de böyle...

~~~~~~~~~~~~
Horoz döğüşü!

Ya bu meclisin hali nedir? İki gündür... Gerçi Cem Yılmaz'ı geçen bir komedyenler ordusu gibiler ama insan gülemiyor bu hale... Bunca soruna bakmaksızın girin birbirinize...
Bu ülkenin en önemli sorunu zaten sizin karınız, bacınız, kişisel hesaplarınız, çıkar çatışmalarınız... Tek taraf değil ama, hepiniz.
Birileri 50 gündür soğukta bekliyor, işsizlik almış başını gitmiş, karda insanlar 4 saatte evlerine ulaşmış. Sizi bağlamaz zaten...
Parmaklarınız kırılmış ya, acaba birileri oy kaldıran parmakları kırılsın
diye ah mı etti acaba?
Belki diyeceksiniz şimdi. Ne alaka bu politik konulara giriş.
Ne yapayım , o da benim, bu da benim...


8 yorum:

İrem dedi ki...

Çok yakışmış botları Yaz'cığım. Nasıl oldu ayağına Deniz tam oldu mu?

Deniz dedi ki...

Oldu İremcim, gayet güzel oldu

sirâr dedi ki...

güle güle giysin güzelim :)

ikiz Bebek dedi ki...

güle güle giysin,çok tatlı olmuş,saçlarıda beğendim :)

ELİF dedi ki...

O booları,elbiseyi,saçları bi de ağzındaki emziği yerim ben.

Pinky dedi ki...

modaya uymuş Yaz :) çokta yakışmış. güle güle giysin, tay tay yürüsün :)

reklamda güzel olmuş ;)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Şaçların güzelliğine bak..Maaşallah..Botlarıda çok güzelmiş güle güle kullansın..

Defnenin Annesi dedi ki...

saclar harika... botlarini iyi günlerde giysin...