26 Şubat 2010 Cuma

Hangimiz mükemmeliz ki?

Arıyoruz, soruyoruz, soruşturuyoruz, koşuşturuyoruz,
dolanıyoruz bloglar arasında...
Yukarıdan bakıldığında vızır vızır dolanan, bazen nereye gideceğini şaşıran
karıncalar gibiyiz.
Hangimiz mükemmeliz sorusunun cevabına gelince
hem hiçbirimiz, hem hepimiz.
Ben kendi adıma bakıyorum.
Ne, gecenin yarısı güzel bir kek kokusu olsun evde diye işten gelip
yumurta çırpabiliyorum.
Ne, türlü çeşitli sebzelerden alengirli mama tarifleri yaratabiliyorum.
Ne, tuvalet eğitimine başladım, tez vakitte...
Ne de çok fazla kesip biçip montesseri benzeri şeyler yapıyorum.
Bunların bir kısmını el yordamıyla yapmaya çalışıyorum sadece.
Bakıyorum herkes çabalıyor.
Herkes en doğruyu biliyor.
Yok yok biliyor gerçekten.
Çünkü herkesin çocuğu için bildiği doğru.
Herkes çocuğunu en iyi tanıyor çünkü.
Ayrıca mükemmel olmak da kim istiyor ki zaten?
Tek mükemmel olmak istediğim konu vereceğim sevgi ve şefkat.
Kollarını açarak koştuğunda bulacağı sıcaklık.
Gerisini hallederiz bir şekilde...
Herhalde...

..........................................
Banyoda değişiklik

Bu bebeklik küvetini terkedeli epey olmuştu.
Ben de çok üzülmüştüm açıkçası. Çünkü onunla banyo keyfi yapmayı, köpüklerle oynamasını çok seviyordum. Büyük küveti doldurabiliriz tabii ama ne bileyim, o da büyük geliyor gözüme.
Diyeceğim o ki, geçenlerde bir sorayım dedim, küvetinde dıgıl dıgıl yapalım mı?
-Hı hı diye şaşırtıcı bir cevap geldi.
Yeniden indirdik küveti Şadiye abla'nın kaldırdığı yerden.
İnanamadım ama bu sefer de çıkmıycam diye tutturdu.
İşte bir banyo şebeleği...


............................

Düz mantık!
Bizimki anneanne diyor bir süredir.
Geçen gün anneannesiyle dışarıda gezerlerken, bu arabasında oturmuş şöyle tekrar ediyormuş kendi kendine:
Annanne, baba-baba, dede-dede ...

Doğru valla, anneanne oluyor da niye babababa olmuyor.

Güne neşe katsın umarım:
Dinge dong








13 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Süper mantık akıllı kızım benim:)

O ilk parafrafta tanımladığın anne var ya (kendinden bahbediyorum) o işte benim:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Ben de çocuğum bana sarıldığında, sevgiyi, huzuru, sıcaklığı bulsun istiyorum...

sedaca dedi ki...

oooo seksi hatun :))) banyoda köpükler içinde :) yerim ben onu yerim, mıncık mıncık :)) sığamamış zaten küvete

asyaselda dedi ki...

ben ben ben ben ben harikayım mükemmelim bitaneyim:D:D:D:D:D:D:D
her şey sevgi dediğin gibi boş gerisi:)

ikiz Bebek dedi ki...

Denizciğim bende öyleyim,birebir uygulamaıyorum yöntemleri,bana doğru ne ise,bebeklerim ne isterse onu yapıyorum.
Küvet olayı süper olmuş bu arada.

Tarkanın Annesi dedi ki...

aslına bakarsan bende hergün kendimi sorguluyorum bazen özellikle blogları okurken aman Allah'ım diyorum kimilerinin yaptıkları şeylere bakarken hiçbirini yapamıyorum hatta hiçbirşeye yetişemiyorum herşeyim yarım yamalak diyorum düşünsene gündüz çocuğumla zaman bile geçiremiyorum çalıştığım için ama şunu artık kendime söylemeye başladım Sibel yetişebildiğin bu kadar kendini herşeyi mükemmel yapacağım diye şartlandırman bence daha büyük haksızlık çünkü o küçük gözlerin ihtiyacı olan sadece güzel mutlu bir aile kendisini seven ilgilenen oyunlar oynayan insanlar ve onlara gülücükler dağıtmak.O yüzden ilk zamanlardaki kadar kendimi artık sorgulamıyorum. Ve bana bunu inanmazsın minik yavrum öğretti onun istediği sadece mutlu kendisine gülümseyen insanlar gerisi de olabildiği kadar.

Deniz dedi ki...

-o zaman klübe hoş geldin özlemcim

-yavru diyor ya Tibet, yerim ben onu

-haklısın sedacım zor sığıyor, nerelerdesin sen bu arada,hiç sesin çıkmıyo

-öylesin seldacım:)

-zaten onlar belirliyor gündemi biraz da özgecim

-Evet Sibelcim onlar çok şey beklemiyor zaten, biz kasıyoruz

YILDIZ dedi ki...

Yerim o su kuşunu;)

Kimse mükemmel değil,herkes bir ŞEY olmaya çalışıyor,herkes kendi bildikleri ile en DOĞRUSU olmaya çalışıyor..

asyaselda dedi ki...

:P

Bellek Kutusu dedi ki...

Su kuşuna bakın hele, nasıl da köpükler içinde gülücükler saçıyor:))

Deniz dedi ki...

-Ha ben istemiyor muyum yapmıyorum dediğim şeyleri yapabilmeyi, istiyorum. Yemesem de, bir kek kokutmak istiyorum evde ne zamandır. Zaten kendimi hoşgörmeye çalışmam, günah çıkartmam ondan...

-Evet kutucum, sukuşunu çıkartamıyoruz artık küvetten :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Çocuk kitapla büyütülmez derlerdi inanmazdım en güzelini bilirler bize de uygulamak düşer derdim, yanıldığımı her çocuğun ayrı bir kişilik olduğunu anlayınca anladım kitabi çocuk büyütülmeyeceğini, mükemmelliği isteyenin aslında biz olduğumuzu, kocaman sarılınca onlara en mükemmel şey oymuş aslında.Şimdi her şeyi bir kenara bırakıp, onları gerçekten dinlemeye ve dinlediğimi belli etmek tek çabam.

Odil Sezen Metin dedi ki...

Banyo bığına bayıdım:)) Köpüklü ağzını öp anneciği benim için..
(Hiçbirimiz mükemmel değiliz)