9 Şubat 2010 Salı

Leyleğin ömrü lak lakla geçer...

Anne demene bayılıyorum.
(Aç-kapa oynuyorduk burada.
Birden sıkıldı cadı.)



Beste demene de :)



~~~~~~~~~~
Komşu kızı mı, star mı?

Öğlenki mevzumuz... Ne kadar ilmi şeyler konuşuyoruz di mi?
Angelina'dan sonra Brad eski karısına döner mi'den mevzuya girdik.
Bir grup Jenifer'ın tuz isteyebileceğin komşu kızı modeli olduğunu, Angelina'nın star olduğunu iddia etti. Ben Jennifer'ı seviyorum valla. Bizim Friends geçmişimiz var kendisine yamuk yapamam.
Eski Friends düşman olmaz nihayetinde.
Tuz istemeye gelenlere de avcunuzu yalarsınız der, Jennifercığım bi kere...



6 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Angelina asil bir edayla verir isteyenin 'Tuz'unu :P

Full Moon dedi ki...

hehehehe... bu konu cok eglendirdi bizi... bi de irem'den para istemeniz!!!

Bu arada Yaz'in o bulbul agzini severim

YILDIZ dedi ki...

Yaz ne güzel bette diyor:)En tatlı halleri değil mi?


Bu arada Friensdkolik olarak Jennifer canım ciğerimdir,nasıl üzüldüm zaten Brad Pittin terk edip gitmesine ve Angelina ile ayrılma haberlerini duyunca dedim ki Jenin ahı tuttu;))

Geri döner bence ve Jen de kabul eder:))

Sanki karşı komşumuzdan bahsediyoruz:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Anne derken ki yüz ifadesi ne tatlı:)
Benim oyum her daim Angelina'ya, he he he:)))

Özden dedi ki...

:) Sevimlisinnnnn...Annelerin Dünyası'nda yazan diğer annelerin bloglarına ancakkk şimdi girip bir merhaba diyebiliyorum. Merhaba:)

Sevgilerimle
Özden&Can

Pinky dedi ki...

çok tatlı anne diyor. Beste'yide Betty gibi diyor :)

Angelina'yı çok severim ama Jennifer ilk göz ağrım benim. Eski friends düşman olmaz bencede :)