11 Şubat 2010 Perşembe

Online organikçi- duygusal baba-çılgın şoför

ORGANİKÇİ GELDİ HANIIIM!

http://www.organikkutu.com/
Alışveriş yaptığım bir online organik ürünler tedarikçisi.
Cumartesi ve çarşamba günleri dağıtım yapıyorlar.
Şöyle bir kutuyla kapınıza getiriyorlar.
Büyük ve küçük kutu olarak haftalık iki listeleri oluyor.
Maille abone olabiliyor, beğendiğiniz hafta sipariş verebiliyorsunuz.
Birkaç da joker ürün var. Listeden bir iki ürünü bunlarla değiştirebiliyorsunuz.
Yukarıda fotoğrafını gördüğünüz küçük organik kutu.
Yukarıdaki siteden bakabileceğiniz gibi gelen mailde telefon numarası da var, bilgi alabilirsiniz:
Deniz Selçuk(ziraat mühendisi)
533 350 92 33

------------------------


Bu olayı unutmadan kayıtlara geçmeliyim.
Geçen akşam kucak kucağa oturuyoruz fıstığımla.
Babası da karşı koltukta.
Oh dedi, ben sizden ne çekeceğim.
Sizi gidi yapışık ikizler.
Ben yalnızım diye şaka yaptı.
Anlamaz sanırsınız di mi 1.5 yaşındaki bir velet
bu muhabbeten?
Kalktı, gitti, babasına sarılıp öptü.
Duygusal böcüğüm benim...



------------------------

ÜMRANİYE CARREFOUR'DA
çocuklara ait bir dünya.


Geçen hafta sonu nereye götürsem, bütün hafta sıkılan kızımı diye düşünürken
bana burayı önerdiler.
Genelde artık birçok alışveriş merkezinde olan jetonlu oyuncakların yanı sıra
şöyle farklılıklar da var.
Mesela anneyle birlikte binebilecekleri uçaklar, çarpışan otomobiller, suda giden kanolar.
Biraz küçükler için lunapark gibi.
Çarpışan otomobiller Yaz'ın yaşı için uygun değil ama, ana kız beraber, uçağa binip, havalandık. Basbas bağırdık, eğlendik.

Şu küçük bilmişin arabayı nasıl kullanmaya çalıştığına bakar mısınız?
Üstelik jeton falan da atmış değiliz.
Öyle öyle boş boş vites değiştirmek bile hoşuna gitti.




6 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

ne kadar fazla kalabalık olsalarda şu AVM'ler kurtarıcı oldular hafta sonu aktivitelerinde. yaz gelsede salsak çocuklarımızı kırlara, bayırlara :)

Deniz dedi ki...

canım çok haklısın, aynen...
zorunluluktan iç mekan arıyoruz

Defnenin Annesi dedi ki...

biz yagmur camur soguk demeden cikiyoruz disariya ama büyük bir avantajimiz var tabi, özgürlük parki hemen yanimizda.
Artik özgürlük parkinda organik pazarda kuruluyor, ben daha gidemedim, ama haftaya mutlaka gitmek istiyorum...

Defnenin Annesi dedi ki...

biz yagmur camur soguk demeden cikiyoruz disariya ama büyük bir avantajimiz var tabi, özgürlük parki hemen yanimizda.
Artik özgürlük parkinda organik pazarda kuruluyor, ben daha gidemedim, ama haftaya mutlaka gitmek istiyorum...

ELİF dedi ki...

Yaw bacım şu organik gutusundan Eşkişeere de gönderiyurlarmıymış??

Deniz dedi ki...

Galiba her yere gönderiyorlar bi sormak lazım şekerim