8 Şubat 2010 Pazartesi

Pazartesi benim günüm

Yok canım, bayıldığım gün anlamında değil. GaleriAnne ve Annelerin Dünyası'nda yazdığım gün. Galeri Anne'de her hafta farklı bir konuda çocuklarımızın fotoğraflarını yayınlıyoruz. Bu haftanın konusu Çocuk ve Kitap. Kaç zamandır bir klasör yapmıştım, kitap konulu, yayınlanacağı günü bekliyordu. Bari kendi blogumda daha detaylı bir kitap postu yapayım dedim. Bu küçük kuş, tam bir kitap kurdu. Bildiğimden beri : )) Buyrun kitap cadısı...



~~~~~~~~~~~~~

Annelerin Dünyası'nda ise bu haftanın konusu
bize bugünü ve geleceği anlatan bir fotoğraf. Benimki buydu:
Bana çağrıştırdıklarını merak ediyorsanız yukarıdaki linke tıklayınız...
~~~~~~~~~~~~~
Sabah taktikleri 3:
Kemer dağıtmaca. Annenin dolabı açılır, bütün kemerler yere yığılır.
Bu arada sabah taktiklerine bence babanın da ihtiyacı var. Çünkü sabah ben banyodayken
fıstığım kapıda hönkürdü, bi dolu... Onu kapıdan almak için babaya taktik vermek isteyen?
Yok yani, kuzuya kalsa hep 'otuğ'ucaz.

~~~~~~~~~~~~~
Ve...
Geçmiş olsun Özge ablası!
Anneciğin iyileşsin bir an önce....
Ve bir an önce civcikleri görmeye yanınıza gelsin.

13 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Bücürün kitap aşkı hep böyle devam eder inşallah. Gerçi "anasına bak, kızını al" lafı doğruysa, bu aşkın bitmesi pek mümkün olamaz :D

İrem dedi ki...

Aman amanda ne güzelde okurmuş kitaplarını. Okuma oranının bu kadar az olduğu bir ülkede yeni nesilin kitap düşkünü olması çok mutluluk verici. Okusunda büyüsün inşallah.

Babaya sabah taktiği için önerim traş olsun ve Yaz'da onu izlesin hatta Yaz'ın burnuna biraz traş köpüğü dokundurmanın hiçbir sakıncası olmaz. Ben çok severdim babam traş olurken izlemeyi. Hala severim :)

Deniz dedi ki...

ŞEkerim önereceğin formül, ben banyodayken olmalı, yani tıraş işi yatar :))

İrem dedi ki...

Bu bücür buzdolabını cok seviyordu ona götürsün o zaman sana tost falan yapsınlar anneye mama hazırlamaca :)Başka birşey gelmedi aklıma

Deniz dedi ki...

canım ayol :)

minimalist dedi ki...

ilk foto çok iştah açıcı :))

Odil Sezen Metin dedi ki...

Kitap kurdunun ilk fotosuna bayıldım..Sabah taktiklerine hayranım:)

Bellek Kutusu dedi ki...

İlk fotoda Yaz kaç aylık Deniz? Kurabiye gibi minicikmiş, çok ama çok tatlı:)))

Deniz dedi ki...

Canım 9-10 aylık mıydı neydi... o civar...

YILDIZ dedi ki...

O minicik hali ile kitaplığa sarıldığı foto süper,ya kitaplığa sırtını dayadığı foto:))

Küçük kitap kurdu;))

asyaselda dedi ki...

e annede öyle değilm evde kocaman bir kitaplık varsa yaz hanım başka bir şey görmezki kitaptan başka.ha anneden gelen kitap sevgiside gözardı edilmemeli tabi:)
sevgiler

dağlar kızı dedi ki...

Sırtını kitaplığa dayadığı fotoğrafa bayıldım. Nefis!
Minik kitap kurdu.
Ayına göre okuyup en çok hoşlandığı kitapların listesini verir misin, ben de Ela için yararlanayım?

Deniz dedi ki...

Hmmm Dağlar Kızı, ben bir çalışayım dersime... Hoşlandığı çok ama, ikimizin hoşlandıklarından örnek vereyim... Azzz sonra