15 Şubat 2010 Pazartesi

Sahne tozu yutmak

Pazar günü Yaz'ı bekleyen diğer bir sürpriz de babasının işyerine gitmekti. Babası
İşSanat'ta bir çocuk oyununun provasındaydı. Size şöyle söyleyeyim çıldırdı.
O sahneye, oyuncular da ona.
Prova başladıktan sonra büyülenmiş gibi seyretti sahneyi.
Işıkları, şarkıları, dansları.

En komik an,
oyuncu çocukların ayaklarını aşağı sarkıtarak şarkı söylediği bölümde oldu.
Bücür kalktı yanımdan gitti, onlara seslenmeye çalıştı.
Sonra kızlar perdenin arkasına giderken,
peşlerinden anneee diye ağladı.
Ve oyunda kullanılmak üzere hazırlanan sihirli aynalar...
Hepimizi çok eğlendirdi.




Bir merakımı da yenmiş oldum.
Demek ki artık Yaz'la bir çocuk oyununa gidebiliriz.
.....
Yaz oyuncu olsun çok isterim ileride.
Kendisi sahne tozu yuttu bi kere öyle diil mi;-)



10 yorum:

Murat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Murat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Murat dedi ki...

sonra babamla annem zehirledi beni derse görürsün gününü :-ppp

Odil Sezen Metin dedi ki...

Ne kadar mutlu olmuş canım benim..
Sihirli ayna fotoları çok eğlenceli..

Tibet'in annesi dedi ki...

ben de istiyorum Tibet'i bir gösteriye götürmek. Yaz çok sevmiş belli. inşallah Tibet'te sever...

YILDIZ dedi ki...

Yaz için süper bir hafta sonu olmuş,dediğin gibi sevgililer(r) günü pek de güzel olmuş:))

Valla en çok eğlenmesi gereken insan eğlenmiş;))

asyaselda dedi ki...

tamam yuttu ya o tozu bidaha zor alırsınız oralardan:)

Hilal dedi ki...

sobeledim seni:)

Deniz dedi ki...

-demez kocacım demez...

-Evet Fatma, bakması ve oynaması da çok zevkli aynaların

-Beraber gideriz Siboşum

-Öyle Yıldızcım,o eğlenince biz de eğlendik zaten

-Seldacım, çok güzel olur valla, çocuktan oyunculuğa başlasa, kendi de isterse

- Sobeledin ama ben senin adına tıkladığımda profiline giremiyorum ki :(

ikiz Bebek dedi ki...

Deniz,süper Yaz nasılda mutlu olmuş.
Bu arada kızlar,benim ikzileri tiyatroya götürdüm,çok sevdiler.