3 Şubat 2010 Çarşamba

yeni reklam, sabah taktikleri ve çiçekler


PRIVACY FOR MEN and WOMAN

Geçenlerde yazmıştım, yeni bir parfüm reklamı çektik diye.
Buyrun bitti ve yayınlandı dün.
Bakalım beğenecek misiniz?
Abi Sawyer'a benzemiyor mu ama...
~~~~~~~~~~~~
Sabah taktikleri 2:

Daha önce bahsetmiştim, sabah giyinebilmek için
sürpriz torbası hazırlıyorum, bu Yaz'ı bir süre oyalıyor diye.
Bugünkü taktiğimiz, şemsiye ev...
Oraya buraya girmeye bayılan küçüğümü biraz olsun oyaladı.

~~~~~~~~~~~~
Kötü havada kötü şoför olmayın noolur!

Dün E-5'te giderken, bir baktık o tabii afetin ortasında çiçek satmaya çalışan bir adam.
Trafik ilerlemiyor. Öyle bir su geldi ki üstüne yan taraftan
pantolonu resmen çamaşır makinesind
en çıkmış gibi oldu. Hatta sıkılmadan çıkmış gibi oldu demeliydim. Beste'yle öyle üzüldük ki.
Adamdan iki demet çiçek aldık.
Bu havada nasıl duruyorsunuz burada dedik.
(Çünkü tipiden göz gözü görmüyor
du.)
Benimki de soru ama...
Napalım ekmek parası abla dedi.
Diyeceğim, tamam bizimki E-5 çok fazla su sıçratmaya falan dikkat edilemiyor,
dahası belki adamın orada olmaması gerekiyor ama şehir içinde de öyle...
Yayalar yağmurlu havalarda baştan aşağı yıkanıyor.
Birazcık dikkat yahu...
Ben yaparsam, bana da cıs!

~~~~~~~~~~~~

Çok komiksin FISTIK :))
Benim fıstık, fıstığa bayıldı. Geçenlerde tanıştı kendisiyle.
Ama yediği şeyin adının fıstık olduğunu bilmiyor henüz.
Dün yemekten sonra kitabımızı okurken
aklıma geldi. Aaa sana fıstık vereyim mi?
dedim. Şöyle bir düşündü.
Ne yaptı biliyor musunuz?
Yanağımdan fıstık aldı.
Yerim ben seni yahu fıstıkcım!



21 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Ne güzel reklam çekmişiz yahu, aynı işyerinde haberimiz olmuyor, tvde de rastlamadım ben :(
Ayrıca o fıstık yanaklardan ben de bir tutam yemek istiyorum, mümkün mü? :)))

minimalist dedi ki...

ben dün ilk kez TV'de gördüğümde hemen sana yazıp tebrik etmiştim ama tekrar tebrik etmenin bir sakıncası yok değil mi? Tebrikler:))

Dedigim gibi işin özellikle müzik kısmına en çok bayıldım. Bu parçanın ismi neydi yaa?

ikiz Bebek dedi ki...

sawyera benzemiyiiiiiiiii.....
şemsiyeli resim ç,ok güzel,yavrum nasıl masum duruyor,bırakıp gidilemezzz...
şeker ya,fıstık almış yanaktan :)

ELİF dedi ki...

Bayılıyorum senin şu sabah taktiklerine:) Bu sabah çok ağladı arkamdan içini çeke çeke. Kalbim evde kaldı:(((

funda dedi ki...

amanıııııın şahane olmuş reklam :)
ay ben fıstığı da yerim nasıl saflar ya canım benim :)

Deniz dedi ki...

-özgecim yakından benziyo :-P

Deniz dedi ki...

-mümkün sibelkuş

-hmmm parçanın ismini bir sorayım dur

-Elifcim yaaa, her sabah başka bir hikaye di mi? Kıyamam kuzucuğa

-Saol Fundacım

ikiz Bebek dedi ki...

o zaman Denizciğim,bir daha çekim yaptığınızda,oyuncu keanu reeves 'e uzaktan bile benziyorsa çağır beni :P

Deniz dedi ki...

Anlaştık:)

Pinky dedi ki...

bende reklamı dün gece gördüm bugün sana çok güzel bulduğumu yazacaktım. çok beğendim. yukardan pervane dönerken görüntü yavaş yavaş ilerliyorya o kısmı çok sevdim :) filmlerde bar sahnelerinde olurya onlar gibi. müziklede çok güzel olmuş. neydi bu müzik diye arıyorum deminden beri :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok tatlı ya canım benim, asıl o fıstığın yanağından bir makas almalı:)
Hakikaten yahu, ne kadar benziyormuş...

Odil Sezen Metin dedi ki...

Çok başarılı olmuş reklam tebrikler..
:) bu sabah ki sabah taktiğin ne güzelmiş, canım nasılda mahsun oturmuş:(
Yanağından fıstık alan fıstığın güzel ellerini öpüyorum..

ege dedi ki...

bu şarkıyı bilen var mı lütfen söylesin çok lazım arkadaşlar lütfennnnnnnnnnnnn

İrem dedi ki...

fıstık hikayesi super ya çocuklar cok yaratıcı oluyorlarzehir gibi hepsi masallah :)

sule-bilge dedi ki...

denizcim trb çok etkileyici reklam.dün gece görmüş begenmiştim.
şemsiye fikri de guzelmiş.
sağol

sule-bilge dedi ki...

denizcim trb çok etkileyici reklam.dün gece görmüş begenmiştim.
şemsiye fikri de guzelmiş.
sağol

şule-bilge dedi ki...

sawyer abenziyo biraz hakkaten :)

Adsız dedi ki...

şarkının adını bi türlü alamamış yukardaki arkadaşlar bende soruyorum bu şarkının adı neydi

Adsız dedi ki...

şarkının adını bi türlü alamamış yukardaki arkadaşlar bende soruyorum bu şarkının adı neydi

Emir ALDemir dedi ki...

şarkının adını paylaşırsanız cok mutlu olacağım. başarılarınızın devamını diliorum

Deniz dedi ki...

 BESTECI :ANGEL G.VILLOLDO
 TARIH:1903
 ORIJINAL ISMI:EL CHOCLO
 TÜRÜ:TANGO
    
cover'i yapan murat ozdemir