29 Mart 2010 Pazartesi

Acısını çıkarttık di mi şekerfarem?


Cuma günü yine yollardaydım. Ankara'ya bu kez.
Günü birlikti fakat sabah erken çık, akşam geç gel,
yine görememiştim şekerfareyi.
Bi de şu sıralar az seyahat etmişim gibi yolda giderken
leyleği de havada gördüm, ne hikmetse...Hal böyle olunca, hafta sonunu concon merkezli ve hareketli geçirmek farz oldu.
Cumartesi saat 09.30 itibariyle çıktık, arabayı servisten aldık. Hiç sormayın, kaç lira sıkışmış
arabanın şanzımanına :)
Oradan doğru okula... Artık iyice alıştık sokağa girince, abi abi diyor.
Sonrasında yine buradaydık.

Geçen hafta bloga yazınca, burayı denemeye karar veren
arkadaşlarımızla karşılaştık. Derken bi de baktık Murat'ın kuzeni ve eşi de orada...
Buluşmak istesek, buluşamayız... Biraz daha dursak, kimler gelecekti acaba?
Uçak olduk...
Sarmaştık, dolaştık...
Koklaştık...

Dün de babası çalışıyordu, yağmur da yağıyordu, içeride bir yerlere takılalım dedik.
Ama hatun kendi işine gelmeyen hiçbir yeri atta kabul etmiyor.
Mama sandelyesine oturur oturmaz, eliyle kapıyı gösterip, -attaaa , -atttaaa diye tutturdu.
Köleleriyiz ya... Neyse ki sonradan ilgi merkezi olabileceği abla masası buldu bi tane...
Ben şekerfareme evden çıkarken sticker bırakıyorum ya,
eh yollar çoğalınca stickerlar birikti biraz. Ama hafta sonu neyse ki acısını çıkarttık.



7 yorum:

meltem dedi ki...

ne güzel bi haftasonu olmuş
tuuuh buluşmayı kaçırdık:) biz de gelmeyi düşündük ama başka planlar olunca erteledik:)

Sen Gelince dedi ki...

Anne kız fotonuza bayıldım Deniz'cim... Ne kadar güzelsiniz öyle:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Güzel olmuş güzel gerçi pazar yağmuru hepimize piyango oldu ama

özle çetinkaya dedi ki...

:) denizcigim blogunu takip etmenin faydalarini dibine kadar yasadik cumartesi günü, önce beyazbahçe sonra polina... ikisinden de çok memnun ayrildik... yeni deneyimlerini ve tavsiyelerini bekliyoruz ;D

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu sticker'lı foto muhteşem olmuş:))

ikiz Bebek dedi ki...

stickerlar yaşasın :), diyorum sana kızlar çok düşkün bu yapıştırma olayına.orası neresi bizde gelelim bari :)

Deniz dedi ki...

Beyaz Bahçe...Polonezköy"ü geçince Cumhuriyet Köyü'nde... Yaaaa yapsak ya böyle bir buluşma, orada ...